Dua Lipa, Bella Hadid, Rosie Huntington-Whiteley, Kylie i Kendall Jenner... Gotovo da nema "it" djevojke koja proteklih mjeseci nije prošetala s viralnim naušnicama modne kuće Bottega Venetta u obliku suze. Ovaj upečatljivi komad nakita debitirao je na Botteginoj pisti u veljači prošle godine u sklopu prve kolekcije novog kreativnog direktora kuće Matthieua Blazyja, a rasprodao se u rekordnom roku.
Osim klasičnih zlatnih i srebrnih "suza", Bottega je predstavila i modele u zelenoj, plavoj i smeđoj boji, a njihova se cijena kreće od 720 do 1150 eura. U prodaju su ponovno stigle u prosincu i ponovno "planule" brzinom svjetlosti. Ipak, očekivano, high street brendovi nisu gubili vrijeme i na tržištu su se vrlo brzo pojavili "duplići" ovih popularnih statement naušnica.
Mango je svoju varijantu Botteginih naušnica izbacio u novoj kolekciji prošlog mjeseca. Izrađene su od cinka, površina im je nešto više mat, a oblik nepravilniji i plosnatiji, no gotovo su podjednako efektne. Također, dobra vijest je i cijena - 15.99 €.