
Postoji li neki odjevni predmet koji je mitologiziran poput savršenih traperica? Teško. Jer, one mogu učiniti da se osjećamo sjajno i to se ne može podcijeniti. Međutim, zahvaljujući našoj sklonosti nošenju udobnih trenirki tijekom 2020. godine, moglo bi se zaključiti kako su u protekloj godini traperice podbacile. Naime, rad od kuće presložio je modne prioritete pa su nam udobne tkanine na prvom mjestu u svakodnevnom odijevanju.
Ono što je ipak zanimljiva činjenica jest da je prema globalnoj platformi za modno pretraživanje Lyst, broj pretraživanja traperica porastao za 23% od siječnja, što ukazuje da se naša ljubav prema ovom skromnom tkanju samo povećala.
Ljepota trapera je u tome što možete biti što god želite, što odgovara vašem osobnom stilu. Nose ga doslovno svi na svijetu. U akademskoj studiji Daniela Millera i Sophie Woodward otkriveno je da će "u bilo kojem trenutku više od pola svijeta nositi traper komad". Traper je posvuda.
Jill Guenza iz brenda Levi's čiji je zaštitni znak upravo traper, otkriva da je najveći trend ove godine 'nostalgija devedesetih'.
No, niti jedan trend zapravo nikada ne umire već samo čeka da sljedeći put postane popularan. Primjera radi, uske traperice ponovno smo stavili u stražnji dio ormara, a prednost dali širokim i rastezljivim modelima kakvi su se nekad nosili. No traper trendovi ne znače samo traperice. ASOS je također otkrio da su traper kratke hlače i kombinezoni rastući trend među njihovim kupcima, a traper jakne Isabel Marant i Stelle McCartney zaokupile su trendseterice.
Što se tiče pista, čini se da je svaka kolekcija dizajnera proljeće / ljeto 2021. bila infiltrirana u traper. Jedan od primjera je i Victoria Beckham koja je lansirala traperice u svojoj glavnoj kolekciji.