Platforma za analizu trendova Lyst četiri puta godišnje objavljuje izvještaj koji jasno opisuje stanje u modnoj industriji. Ovog puta objavljena je analiza posljednjeg kvartala 2022. godine koji je bio obilježen skandalima i promjenama, što se odrazilo i na rangiranje najpopularnijih brendova.
Balenciaga je godinu završila u problemima te se spustila na 11. mjesto na popisu 20 najtraženijih luksuznih brendova. U prvom kvartalu prošle godine nalazila se na prvom mjestu, u drugom je bila druga, a u trećem kvartalu četvrta. Dakle, nakon dugo vremena, ovo je najveći pad za modnu kuću koja još uvijek trpi posljedice kampanje zbog koje su i najveći obožavatelji bojkotirali nošenje i kupovanje novih Balenciaginih komada.
S druge strane, položaj talijanske kuće Prada nikada nije bio snažniji - luksuzni brend pod vodstvom Miuccie Prade nalazi se na prvom mjestu najpopularnijih modnih brendova, a iza sebe je ostavila i Gucci. On se trenutno nalazi na drugom mjestu, a na pad popularnosti je sigurno utjecala promjena na vrhu, odnosno smjena kreativnog direktora Alessandra Michelea.
Zanimljivo, na treće mjesto se popeo Moncler, a na listi ga slijede Miu Miu, Valentino, Bottega Veneta, Loewe, Dior, Dolce & Gabbana te Saint Laurent koji se nalazi na desetom mjestu. Zanimljiv je i podatak da i u ovom kvartalu po popularnosti i dalje dominiraju talijanski brendovi koji su zauzeli prvih šest pozicija na popisu.
Na popisu najtraženijih modnih komada na prvom mjestu se nalazi maksi torba kuće Saint Laurent imena Icare, a na popisu se nalaze i viralni komadi poput Loewe puffer jakne bez šavova, Mach&Mach cipela na petu, Bottega Veneta Sardine torbe te Pradinih metalik slingback cipela. Cijeli Lystov izvještaj možete pronaći ovdje.