LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGTH
Modni trend

Ponovno se nosi modni dodatak koji je do nedavno smatran neukusnim

Detalj poput kožnog remena više je od samo praktičnog dodatka.

Detalj poput kožnog remena više je od samo praktičnog dodatka.

Logomanija i razmetanje skupocijenom odjećom su već neko vrijeme ‘out‘ i nepoželjni, pa čak i neukusni u vremenima koja donose financijsku nesigurnost i nestabilnost. Tihi luksuz, odnosno suptilna i "umjerena" odjeća više su zastupljeni na modnim pistama kao i u kolekcijama high street brendova te na street style sceni. Ipak, primjetili smo jedan od trendova koji, doduše suptilno, pokazuje pripadnost brendu i naginje prema logomaniji.

Prije desetak godina, najtraženiji modni dodatak bio je remen s logom Guccija koji je jasno komunicira da se radi o talijanskoj luksuznoj kući. Dodatak poput remena ujedno je jedan od najpristupačnijih komada iz asortimana luksuznih kuća kojeg si mogu priuštiti obožavatelji njihove estetike za koje su primjerice torbe ili odjeća ipak izvan budžeta. Guccijev remen je nakon nekog vremena postao nepoželjan dodatak, no s novom sezonom sve češće viđamo tanki kožni remen s logom luksuznog brenda - najčešće su to Loewe, Celine, Bottega Veneta i Valentino.

Za razliku od Guccija, novi modeli ipak su nešto suptilniji, a moramo priznati da svakoj kombinaciji daju dodatnu stylish notu. Osim na hlačama, nose se i kao dodatak u struku preko sakoa ili prsluka, u casual modnim kombinacijama koje spajaju jeans i pamučnu majicu kao i u sređenim lookovima namijenjenima za ured ili večernje druženje. Sjajno je kod kvalitetnog remena što će zaista "dovršiti" svaku kombinaciju i biti svojevrsna "točna na i".

image

Guccijeve remen zamijenile su suptilne inačice

GIANLUCA PALMA LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGTH
Linker
26. travanj 2024 08:54