10/10 by Borboleta

Teuta Mesaroš zasjala u obljetničkoj kampanji domaćeg brenda nakita

Za najnoviju statment kampanju Borboleta je odabrala poznato, ali i lice koje im je vjerno od njihovih početaka.

Poznati brend modnog nakita - Borboleta, povodom desete godišnjice postojanja lansirao je novu modnu kampanju 10/10, kakvu u Hrvatskoj još nitko dosad nije napravio na ovakav način. U jedinstvenim modnim vizualima snimljenima za ovu kampanju sudjeluju najutjecajnije žene na hrvatskoj modnoj sceni, među kojima je i Teuta Mesaroš.

"Teuta je definitivno jedna od najutjecajnijih žena na našoj modnoj sceni i prava modna ikona. Osim toga, tijekom naših deset godina uvijek je bila dio brenda i upravo su suradnja s njom, ali drugim ženama kroz ovih deset godina, obilježile Borboletu. I ovaj put je apsolutno premašila naša očekivanja i dala snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji", osvrnula se Tajana Lisičar, direktorica Borbolete.

Odvažna modna kampanja

U vizualima se, dodaje, osjeti nota neustrašivosti McQueena i zavodljivosti YSL-a, a cjelokupni dojam stane u dvije riječi: Vogue kampanja. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono što brend predstavlja - modni nakit.

"Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svjetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svjetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement T-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada", rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor Borbolete.

image

Teuta Mesaroš za kampanju 10/10

FRANJO MATKOVIć I SENJA VILD

Strateška suradnja

Podsjetimo, Teuta Mesaroš je bila prvo lice u serijalu Women of Borboleta koji je portretirao žene koje imaju puno stila, a istovremeno su poslovno uspješne.

Kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom sjajnog tima stručnjaka zaduženih za produkciju. Iza objektiva su se nalazili čarobnjaci modne fotografije Franjo Matković i Senja Vild, za makeup su bili zaduženi Saša Joković, Simona Antunović i Sonja Kvesić, a za kosu Ante Pažanin. Ana Nikčević je bila stilistica, a asistenti na snimanju Stanislav Kostić i Ivona Trbović. Kampanja je snimana u studiju Katran.

image

Teuta Mesaroš od samih početaka brenda surađuje s Borboletom

FRANJO MATKOVIć I SENJA VILD

Svjetsko, a hrvatsko

Borboleta danas zapošljava više od 75 djelatnika i broji preko 170 prodajnih mjesta u svijetu. Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se trgovine samo nizale jedna za drugom. Prva Borboleta franšiza otvorena je 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i vlastitu domaću proizvodnju.

Borboleta je iz hrvatskog brenda prerasla u svjetski, a izlazak na globalno tržište je obilježila suradnja s Kendall Jenner 2013. godine. Uslijedile su suradnje s Paris Hilton, Miroslavom Dumom, Elenom Perminovom, Jennifer Aniston i drugim svjetskim zvijezdama.

image

Borboleta prostor u Gundulićevoj samo je jedan od 170 na svijetu, ali i prva samostalna Borboleta trgovina

ANTE FABRIS

Borboletine suradnje uvijek su pomno birane što dokazuje i najnovija suradnja s Nenadom Soviljem koja je rezultirala i kolaboracijskom kolekcijom u povodu desete godišnjice brenda. Borboleta je do sada surađivala s Coca Colom, Unicefom, Rimac automobilima, festivalom Ultra, Dubrovačkim ljetnim igrama, Irskom ambasadom, European Radiology Societyjem i Hrvatskom ljekarničkom komorom. Osmislila je i prve hrvatske suvenire na narukvicama, primjerice Šibenski botun, otočić Galešnjak, Velebitsku degeniju, Pašku čipku, Licitarsko srce, Pulsku Arenu, Dubrovačku rozetu, Dupina.

Modni nakit Borboleta možete pronaći na svim Borboleta prodajnim mjestima diljem svijeta te na online shopu www.borboleta.co.

Linker
20. travanj 2024 14:15