Dizajneri predviđaju modno uniformiranu budućnost, ali osobnost neće trpjeti zbog toga: s kompletom sakoa i suknje od iste tkanine svaki se dan može izgledati drugačije - dovoljno je promijeniti detalje.
Hiperprodukcija odjeće i, usporedno, sve veća količina otpada odveli su dizajnerski biznis u slijepu ulicu. Modni stručnjaci smatraju da je rješenje u pojednostavljenju odijevanja pa su u ovosezonskim kolekcijama predstavljeni dvodijelni setovi koji se sastoje od sakoa i suknje.
Kombinirajući ga s košuljom, majicom i dolčevitkom te različitim tipovima obuće, s jednim kompletom moguće je biti drugačije odjeven kroz cijeli tjedan, što je i mnogo ekonomičnije nego da se kupuje nekoliko različitih sakoa i suknji.
O lakoći kombiniranja da se i ne govori (teško se može pogriješiti kad su dva glavna odjevna predmeta iste boje ili uzorka), kao i o moćnom dojmu koji ostavlja.
- Sve što treba znati o ženi u kostimu je da ima ukusa i da je samouvjerena - govorila je francuska dizajnerica Coco Chanel, među čijim je prepoznatljivim kreacijama i kostim od vunenog tvida, predstavljen 1914., a kroz desetljeća koja su uslijedila više puta iznova reinterpretiran.
Naravno, dio je i ove, zimske kolekcije, i to u varijanti kraće nabrane suknje i strukiranog sakoa s “ruskim” ovratnikom, a sašiven od tvida intenzivnih boja. No kako ovom sezonom dominiraju karirani motivi, na modnim pistama i u trgovinama još je više modela s pepita i tartan uzorkom.
Kako su inspirirani osamdesetim i devedesetim godinama prošlog stoljeća - i na neki način imitiraju školsku uniformu - nose se uz stroge bijele košulje, koledžice i oksfordice, posebno ako suknja ima falde.
Ako je pak riječ o minici, kombiniraju se s gležnjačama i visokim čizmama. No kad je suknja uska i dužine koja prekriva koljena, nema boljeg spoja od salonki i mrežastih čarapa.