Jelena Balić
Netipičnost je na cijeni

Ivan Alduk o novoj bridal kolekciji: 'Kampanje za vjenčanice u Hrvatskoj su dosadne, zato svaki put stvaram nešto originalno'

Domaći dizajner Ivan Alduk kampanjom za novu 'bridal' kolekciju ponovno je dokazao da je kreativan i drukčiji. Njegov rad nedavno je osvanuo i na dodjeli Zlatnih globusa, a sada je spojio dvije umjetnosti - onu uličnu i modnu. Kakve poveznice imaju grafiti i vjenčanice otkrio nam je u kratkom razgovoru.

Za hrvatskog dizajnera Ivana Alduka 2020. godina počela je velikim uspjehom. Njegova raskošna ružičasta kreacija pojavila se na crvenom tepihu na dodjeli prestižne nagrade Zlatni globus. Nosila ju je novinarka i voditeljica Spectrum TV iz LA-ja, Bianca Rae, a dan ranije, glumica Azie Tesfai odabrala je Aldukov azurno plavi model za humanitarnu večeru neprofitne umjetničke udruge The Art Of Elysium.

Svježina i netipičan prizvuk kojim odišu sve Aldukove kolekcije, prisutna je i u kampanji za novu kolekciju vjenčanica u kojoj je dizajner u suradnji s hrvatskim grafiterom i umjetnikom Slavenom Lunarom Kosanovićem spojio dvije naizgled različite stvari - uličnu umjetnost i sofisticiranu eleganciju vjenčanica.

Jelena Balić

Kampanje kojima se vjenčanice najčešće predstavljaju u svijetu, a pogotovo u Hrvatskoj su vrlo konzervativne i sa standardiziranim kanonima ljepote. Dakle, tu je sve lijepo i eterično ali, budimo iskreni, dosadno. Upravo zato, sve kampanje koje radimo za bridal kolekcije su drukčije i neočekivane. Ovaj put je to spoj genijalnih grafita Slavena Lunara i prirode, a prije toga smo predstavljali bridal kampanje preko ilustracija, u crno-bijelom tonu s tamnoputim modelom, pa s velikim medom u kadru i posebnim modelom azijskog podrijetla...dakle uvijek posebno i izvan očekivanog", otkrio nam je Alduk.

Jelena Balić

Moderne i udobne vjenčanice Aldukov su svojevrsni zaštitni znak, a nova bridal kolekcija, rekao nam je dizajner, zapravo je nastavak takve estetike, ali s naglaskom na novim siluetama, efektnim tkaninama i na velikoj razradi pojma "tihi luksuz" koji egzistira na ručnom radu. U kolekciji prevladava čipka s kojom Alduk obožava raditi i redovito je na njegovom dizajnerskom "meniju".

"Vjenčanice su nezamisljive bez čipke, a ona je na Alduk modelima najkvalitetnija i najmodernija u svom dezenu. Kvalitetna tkanina uz vrhunsku izradu je temelj mog rada i tako će i ostati", poručio je.

Vjenčanice predstavljene u kampanji zapravo su dio veće kolekcije koju će dizajner posebno predstaviti kroz lookbook, a osim klasičnih bijelih modela, ima i par iznenađenja. "Bazirali smo se na klasičnim nijansama bijele koja i jest najčesći izbor svih naših klijentica, ali tu su i neizostavni tonovi puder-roze te jedna novost: vjenčani kombinezoni s 'chic' prizvukom", otkrio nam je Alduk, također najavivši još uzbudljivih inozemnih suradnji.

Kolekcija od pedesetak vjenčanica je dostupna za besplatnu probu u Alduk showroomu uz obaveznu rezervaciju termina.

Jelena Balić

Jelena Balić

Jelena Balić

Jelena Balić

Jelena Balić

Linker
21. travanj 2024 16:18