instagram
TWITTER SE ZABAVLJA

Modna revolucija iza koje stoji grupa prijatelja: Kombinezon za muškarce

Modno tržište za muškarce je mnogo oskudnije od onog za žene i to grupica prijatelja iz Chicaga želi promijeniti: oni su pokrenuli kampanju na Kickstarteru kako bi popularizirali kombinezone za muškarce.

Modno tržište za muškarce je mnogo oskudnije od onog za žene i to grupica prijatelja iz Chicaga želi promijeniti: oni su pokrenuli kampanju na Kickstarteru kako bi popularizirali kombinezone za muškarce.

Svoj odjevni predmet, koji izgleda baš poput onih koje žene nose već nekoliko sezona, nazvali su RompHim, kako bi naglasili da se radi o komadu za prave muškarce. Kratki kombinezon prigodan je za sve prilike, a u prvoj kolekciji ponuđene je nekoliko opcija među kojima su špricani i onaj sa zvijezdama i prugicama, idealan za obilježavanje američkog Dana nezavisnosti.

Miss that walk into #rompchella - but don't worry, we'll be back for #stagecoach.

Objavu dijeli Original RompHim (@originalromphim)

Grupa prijatelja, koja se u međuvremenu nazvala ACED Design, na ideju je došla kada su jedne večeri razgovarali o ponudi za muškarce i zaključili da nema ničeg čime mogu pokazati da su modno osviješteni, a da je istovremeno udobno i zabavno. Odgovor su pronašli u kombinezonu, popularnom komadu koji nije zaživio u prostoru muške mode i nadaju se da će to promijeniti. Njihova kampanja za RompHim je u samo jednom danu premašila cilj od deset tisuća dolara.

Same pic, different weekend.

Objavu dijeli Original RompHim (@originalromphim)

Iako su oni uvjereni da im je ideja genijalna i nikad prije viđena, dežurni komentatori na Twitteru ostali su zbunjeni njihovim projektom i to, naravno, bez problema komentirali na svojim profilima.

Linker
28. travanj 2024 02:49