
Slavna kuća sa sjedištem u Parizu još je prošle godine, na reviji za proljeće/ljeto 2018., predstavila otkačene Crocs sandale s komično visokom platformom, zatim kreativni direktor Demna Gvasalia otišao korak dalje i tu 'popularno nepopularnu obuću' pretvorio u - štikle, a na aktualnom pariškom tjednu mode predstavio je svoje nove genijalne ideje.
Neki od modela na pisti su nosili Balenciaga torbicu za vodu.



Time, kažu modni kritičari, poručuje da je hidratacija ključna i da plastične boce za jednokratnu upotrebu moraju ubrzo postati povijest. Kao i plastične vrećice.

Drugi modeli nosili su torbe koje su izgledale kao vrećice za kupovinu u obliku papirnatih vrećica, naizgled iz skupih luksuznih butika ili prodavaonice prehrambenih proizvoda: neke su bile ukrašene s dvostrukim logom u supermarketu, dok su druge imale tužna lica ispisana na njima.

U kolekciji za jesen-zimu 2019. kreativni direktor opet je poslao odlučnu poruku - da krenemo paziti na planet. Ovoga puta predstavio je i košulju koje istovremeno može imati i duge i kratke rukave, ali ipak svi pričaju o torbicama koje su zadužene za hidrataciju i zabavu.