Prije manje od dvije godine bila je prva na popisu manekenki koje su dominirale modnim pistama tjedana mode te jeseni, a ove godine upisala je još jedno veliko postignuće u svojoj manekenskoj karijeri - samozatajna Faretta snimila je naslovnicu za prestižno britansko izdanje magazina Vogue i postala prva Hrvatica kojoj je to pošlo za rukom.
Iako o sebi ne želi otkrivati nikakve privatne detalje, Dalmatinka Faretta Radić (20) u modnom je svijetu itekako zanimljiva, a u kratkom ga je roku osvojila svojom pojavom, što potvrđuje i novi broj britanskog izdanja modne biblije pod uredničkom palicom Edwarda Enninfula.
Radi se o naslovnici za koju mnogi smatraju da će ući u povijest jer je prvi put u stogodišnjoj povijesti magazina na njoj model koji nosi hidžab. Naime, Edward Enninful za svibanjski je broj odabrao devet modela koji reprezentiraju raznolikost među kojima je Halima Aden koja nosi hidžab, naša Faretta te modeli Adut Akech, Radhika Nair, Yoon Young Bae, Fran Summers, Vittoria Ceretti, Paloma Elsesser i Selena Forrest.
Da Farettu čeka velika modna karijera bilo je jasno uskoro nakon što ju je otkrila zadarska agencija Colors Model Management koja je i danas zastupa: već je krajem 2016. dobila naslovnicu japanskog izdanja, a početkom ove godine krasila je njemački broj magazina Vogue, dok je lani bila u editorijalu britanskog izdanja - u posljednjem broju koji je uređivala Alexandra Shulman.
- Rijetko koji model ima sve što se traži: snažan hod, moćan gard i lice koje ima mogućnost nevjerojatne transformacije, ali Faretta je u tome nekako uspjela - pisao je američki Vogue 2016. kada je Faretta postala prva od 16 manekenki s popisa najuspješnijih te modne sezone. Na tjednima mode na kojima se predstavljala kolekcija za proljeće 2017. naša je manekenka uspjela osvojiti brojne dizajnere pa je tada otvorila reviju britanske dizajnerice Victorije Beckham, ali nosila i revije za Givency i Yves Saint Laurent.
Njezinu ljepotu tada je prepoznao i New York Times koji ju je proglasio jednim od najvažnijih novih lica u manekenstvu, a suradnje su se samo nastavile nizati: brendovi kao što su Marc Jacobs, Michael Kors, Ralph Lauren, Anne Sui, Hugo Boss, Narciso Rodriguez, Vera Wang i brojni drugi poželjeli su raditi s njom. Lani je postala zaštitno lice američke kuće Ralph Lauren, snimila je kampanju za high street brend Zara, a početkom ove godine nosila je sve važnije revije na tjednima mode i to od New Yorka do Pariza.