
Na Tjednu mode u Parizu svoje kolekciju za novu sezonu predstavile su modne kuće Off-White, Isabel Marant i Chloe. Velika pažnja pridana je modnim dodacima, a kreativni direktor brenda Off-Whitea, Virgil Abloh na modu je pistu donio torbice i cipele koje izgledaju poput švicarskog sira - one s rupama.
Off-White
"Meteor" torba je modni dodatak s tri velike rupe i u njoj nije moguće nositi stvar. Iz brenda su kazali kako je torba namjerno nefunkcionalna, no i dalje njezina cijena iznosi paprenih 1665 dolara. Modeli su na pisti nosili torbice tako da su ih držali kroz rupe, a cijela kolekcija inspirirana je meteorskom kišom, pa su dramatične rupe krasile i čizme i odjeću, na ovratniku ili na dijelu leđa. Torbica kao modni dodatak ima funkciju nošenja osobnih stvari u njoj, pa je ovaj model više simbol nego stvarni dodatak.
Off-White Spring/Summer 2020.

Više je razloga zbog kojih je Virgil Abloh predstavio torbicu s rupama - možda kao odgovor na nefunkcionalnu Jacquemus torbicu koja je rekvizit za Instagram prije nego je korisna torbica, a ujedno su modni dodaci postali i elitistički društveni simbol. koji si ne može priuštiti svatko. S druge strane, torbica s rupama možda je rađena za žene koje ne moraju ništa nositi sa sobom.
Off-White Spring/Summer 2020.

Isabel Marant
Dizajnerica Isabel Marant slijedi trend vrućih hlačica koje smo već vidjeli u Parizu (kolekcija Saint Laurenta za novu sezonu jedna je od njih). Na pisti su prošetali modeli u kreacijama inspiriranima festivalskom vibrom, u zemljanim tonovima uz detalje poput boho resica. Marant je kolekciju protkala monokromatskim lookovima ili kreacijama u uzorcima i bojama, poput kratkih kombinezona. Ležerni stil i udobnost s dozom ženstvenosti dizajnerici najbolje idu od ruke - edgy look postigla je trapericama u boyfriend stilu i pokazala da njezina moda ne poznaje dobne granice - mladenački look nosili su modeli poput Gigi Hadid, Irine Shayk, ali i 46-godišnja Eva Herzigova.
Chloe
Luksuzni brend Chloe pod vodstvom dizajnerice Natache Ramsay-Levi’s također je jedan od onih koji svake sezone nudi 'it' modele modnih dodataka. "Ne trebaš puno znati o modi da bi mogao razumjeti Chloe modnu reviju", kazala je nedavno dizajnerica, a to je i ključ uspjeha ovog brenda. Dovoljno zanimljiv kako bi bio zapažen, no nikada preizazovan, Chloe je predstavio još jednu kolekciju koja zrači nedostižnim francuskim šikom.
Chloe Spring/Summer 2020.

Nježne svilene bluze u boji slonovače kombinirane su s hlačama strogog kroja, a klasični komadi upotpunjeni su detaljima od crne kože. Kako je kazala sama dizajnerica, ova kolekcija po mnogočemu je slična prethodnima, no s razlogom - "Radimo odjeću koja nije potrošna, ne očekujemo da naše komade bacite nakon jedne sezone", kazala je i istaknula da se okreću prirodi. Sa zaokretom prema prirodnom, klasičnom i zrelom brend kupcu poručuje da kupuje pametno i odgovorno i traži investiciju koja će trajati nekoliko sezona.