REUTERS
KUPITE DOŽIVLJAJ

Francuski koncern luksuznih brendova LVMH počinje prodavati - 'iskustva'!

Francuski koncern Moët Hennessy - Louis Vuitton, poznat i kao LVMH, pokreće prodavanje 'iskustava'.

Koncern koji sadržava više od 60 luksuznih marki iz područja mode (Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo…), alkoholnih pića (Dom Perignon, Krug, Hennessy…), satova i nakita (Tag Heuer, Zenith, Hublot…) te parfema i kozmetike (Guerlain, Laflachère, Fresh) ovih je dana preuzeo i modnu kuću Dior, a lansirali su i platformu Clos19 koja će služiti za online prodaju njihovih vina i žestokih pića. Također, korisnicima će ponuditi kupovinu 'iskustava' kao što su degustacije, privatne večernje zabave, čak i putovanja na Antarktiku – a sva događanja će uključivati pića koja će biti njihov važan dio.

Utemeljiteljica i izvršna direktorica LVMH-a Stephanie Waitine Anault izjavila je – "Mi ne prodajemo samo turneju, prodajemo čitavo iskustvo oko nje. Od puta u pravi hotel i pravi restoran u regiji Champagne – imamo čitav paket."

Uzimajući u obzir da milenijalci sve češće odabiru trošiti novac na doživljaje i iskustva umjesto na stvari, ovo bi mogao biti vrlo pametan pristup poslovanju.

Linker
20. travanj 2024 04:11