važna kampanja

‘Ne sramim se svoga tijela ni svoje proteze. Ljudi nepristojno bulje u moju nogu, ne mogu shvatiti...‘

S neumjesnim i neugodnim komentarima svi smo se nekada susreli, a 29-godišnja Anja Mihaljević odlučila je progovoriti javno pridruživši se kampanji protiv nasilja, koju je organizirao poznati beauty brand.

Anja Mihaljević, 29-godišnjakinja koja se bavi marketingom, odlučila je javno progovoriti o neprimjerenim komentarima, pitanjima i mišljenjima s kojima se susretala zbog amputacije noge te je na taj način podržala kampanju "We don‘t take bully".

"Vrlo često, posebno preko ljeta kada sam odjevena u kratke haljine koje zaista obožavam i ne sramim se svog tijela pa tako ni proteze (koja se zove Pamela), ljudi nepristojno, moram reći ‘bulje‘ jer nema druge riječi, u moju nogu", ispričala je Anja pa je opisala jednu situaciju u kojoj je nepoznata žena u tramvaju sjela do nje i pitala ju je li slomila nogu.

image
Anja se često susreće s nepotrebnim pitanjima.
PRIVATNA ARHIVA

"U čudu i nevjerici sam gledala u nju odgovarajući joj da ne, jer jednostavno ne mogu shvatiti kako netko može biti toliko nepristojan, nemati bontona niti poštovanja", opisala je situaciju Anja koja jasno daje do znanja da ju takvi komentari i pitanja ne zanimaju.

Čitajte i: Dosta im je filtera i straha od starenja! Nevena, Ida, kKarmela i brojne druge pokazuju se bez šminke: ‘Ovo sam ja!‘

"Znam da ljudi vole zadirati u tuđu privatnost, pogotovo nesreću, recimo sjećam se kada su poznanici prije moje posljednje operacije vrlo jasno davali do znanja trebam li ja amputirati nogu ili ne. Sada mi je to smiješno jer vidim koliko su nezadovoljni sobom i imaju komplekse pa se usredotoče na druge ljude, ali to su situacije u kojima ljudi kojih se ne tiče moje zdravlje niti na bilo koji način utječe na njih (a moje zdravlje ne utječe na nikoga) trebaju jednostavno držati jezik za zubima", objasnila je Anja.

image
Mlada Anja odlučila je javno progovoriti o neumjesnim komentarima s kojima se susreće.
PRIVATNA ARHIVA

Anja godinama priča o situacijama s kojima se susreće podižući tako svijest o osobama s invaliditetom te želi napraviti inkluziju u društvu zbog čega se oglasila na sudjelovanje u Noelle kampanji "We don‘t take bullying".

„Izgledaš očajno“, „Tvoje mišljenje je potpuno nebitno“, „Nitko te ne voli“ – ovakve komentare sve češće možemo pročitati na društvenim mrežama, a s njima se susreću osobe svih dobnih skupina.

Najpoznatiji brend beauty kistova Noelle, čiji su proizvodi u kratkom su roku postali poznati po dopadljivom dizajnu i odličnoj kvaliteti novom kampanjom je odlučio pokazati da pred takvim problemima neće zatvarati oči.

image
We don‘t take bully je nova Noelle kampanja koja se protivi nasilju!
FRANJO MATKOVIC

Beauty kampanjom u kojoj su zaštitna lica Vanja Landripet, Lucia Horvat, Annabella Kirch Leto i Matija Vid Peček jasno je da bijeg od problema nije rješenje te da svaka podrška stvara priliku za novi početak, za novi list života po kojem se ispisuju mnoge predivne uspomene. Nevjerojatnim beauty transformacijama ova su četiri posebna i autentična lica pokazala i dokazala da su bolji, jači i ljepši od nasilja, a kako bi bili podrška svim onima koji se suočavaju s problemom nasilja, Noelle je ovu kampanju odlučio zaključiti inspirativnim pričama onih koji su smogli snage izaći iz mraka i progovoriti o svojem problemu.

image
Nevjerojatnim beauty transformacijama ova su četiri posebna i autentična lica pokazala i dokazala da su bolji, jači i ljepši od nasilja.
FRANJO MATKOVIC

Tako su osim Anje Mihaljević i Pamela Perkić, Mia Kuleš i Nina Bljak glasno prepričale svoja iskustva kako bi potaknule svakoga tko trpi, ili zna nekoga tko trpi nasilje, da tome stane na kraj - za bolje sutra.

Podrška. Razumijevanje. Pomoć. Razgovor. Tako se pronalazi izlaz iz svake loše situacije, a pomoći svakako može i Noelle kampanja koju možete pratiti putem Instagrama, Facebooka ili njihove službene stranice. Jer We don‘t take bullying i točka.

Linker
19. travanj 2024 12:28