Cipele u kojima će korak njezine dvogodišnje princeze biti lak Jelena Veljača pronašla je u kolekciji skandinavskog brenda ECCO za koji je snimila kampanju sa svojom Lena. Kći kolumnistice i scenaristice i glumca Dražena Čučeka zabavljala se isprobavajući različite modele obuće koji su bili usklađeni s onima koje nosi 36-godišnja Zagrepčanka, a u kojima će se mama i kći ovog proljeća bezbrižno prošetati zagrebačkom špicom.
Jelena Veljača i njezina Lena jedne su u nizu majki i kćeri koje su zajedno snimile modnu kampanju: brazilska manekenka Alessandra Ambrosio (36) je već nekoliko puta sa svojom Anjom (9) bila zaštitno lice nekog brenda, a prvi put su zajedno bile na modnom setu 2012., kada je Anja imala četiri godine.
Da će u kombinaciji s kćeri, koja joj pritom jako nalikuje, postići veći marketinški uspjeh, svjesna je i glumica, producentica i dizajnerica Reese Witherspoon (42) koja je u veljači predstavila novu kampanju za svoju modnu liniju Draper James pozirajući u istim pozama s 18-godišnjom Avom.
Vjeru u snagu majke i kćeri pokazao je i američki brend Calvin Klein kada je prije dvije godine angažirao glumicu i glazbenicu Zoë Kravitz (29) i njezinu majku, također glumicu Lisu Bonet (50) kao zaštitna lica nove kampanje za satove i nakit.
Osim luksuznih brendova, za tim receptom posežu i domaći: dizajnerica Kristina Burja još je 2013. godine angažirala svoju prijateljicu Vanju Horvat (45) i njezinu kći Ninu Mamić (23).