Osam godina nakon što su princ William i Kate Middleton objavili svoje zaruke, vojvotkinja od Cambridgea je i dalje vodeća modna ikona s kraljevskih dvora, i to ne samo u Velikoj Britaniji, već i u SAD-u. Od svih članova kraljevske obitelji ona ima najveći modni utjecaj, iako je njezina šogorica Meghan Markle Amerikanka i mnogi su očekivali da će je odmah ostaviti u sjeni.
Britanska tvrtka Brand Finance je provela istraživanje na uzorku od 1515 Amerikanaca, a rezultati su pokazali kako su vojvode od Cambridgea i Sussexa itekako utjecajni u SAD-u. Ipak, Kate Middleton je i dalje najutjecajnija: kad god odjene neki od britanskih brendova, njegova popularnost kod Amerikanaca poraste za 37,6 posto. Njezin utjecaj najveći je kada su u pitanju odjeća i nakit, ali utjecajna je i po pitanju uređenja doma, pa čak i automobila.
Na drugom mjestu se našla Meghan Markle, bivša američka glumica koja se ove godine udala za princa Harryja i pokrenula „Efekt Meghan“, odnosno pokazala da je ozbiljna konkurencija vojvotkinji od Cambridgea za titulu modne ikone. Iako je mnoge iznenadilo što Meghan nije već preuzela vodstvo, samo je pitanje vremena kad će joj to uspjeti jer njezino nošenje poveća popularnost odjevnih predmeta za 35 posto.
Ipak, treba uzeti u obzir da je istraživanje provedeno prije prvog službenog putovanja Meghan i princa Harryja u Australiju i njihove objave da čekaju prvo dijete. Na putovanju se pratio svaki njihov korak, a vojvotkinja od Sussexa je promijenila više od 40 outfita, od kojih su se mnogi rasprodali odmah nakon.