ima nos za biznis

Uz bok Dom Pérignonu i Moët & Chandonu: Jay-Z slavi veliki uspjeh u novom biznisu

Zahvaljujući svom vinskom podrumu, reper Jay-Z ušao je u luksuznu grupaciju LVHM, koja je otkupila 50 posto vlasništva njegovog 250 milijuna dolara vrijednog šampanjskog brenda Armand de Brignac.

"Probali smo njegov šampanjac i zaključili da moramo surađivati", kažu vinski menadžeri LVHM-a, u čijem su vlasništvu glasovite šampanjske kuće Dom Pérignon, Moët & Chandon, Ruinart, Krug i Veuve Clicquot. Ulazak Armand de Brignaca u to aristokratsko društvo još je jedan dokaz da hip-hop scena ima što ponuditi i najelitnijoj publici u superluksuznom sektoru.

Jay-Z je u vinski biznis ušao prije 15 godina, kad je nakon svađe s proizvođačima omiljenog mu šampanjca Cristal kupio podrum Armand de Brignac, koji ista obitelj vodi već 13 generacija. Redizajnirao je boce, uveo neke inovacije u tradicionalnu proizvodnju i brzo počeo osvajati tržište iako mu šampanjac nije jeftin: standardno punjenje Armand de Brignaca stoji od 300 do 800 dolara, a takozvana Midas boca od 30 litara čak 64.999 dolara.

Cijene Dom Pérignona su prema tome prava sitnica.

image
Zlatne boce "Armand de Brignac"
FRANCOIS NASCIMBENI AFP

Šampanjski dil s Bernardom Arnaultom, šefom LVHM-a, Jay-Z je sklopio u svojoj 88 milijuna dolara vrijednoj kući u Los Angelesu, a sklapanju posla pripomogla je i činjenica da je svestrani američki glazbenik dobar prijatelj s Arnaultovim sinom Alexandreom.

image
FRANCOIS NASCIMBENI AFP

Jay-Z također ima razvijen biznis s proizvodima od kanabisa, no to je tržište za koje LVHM zasad još ne pokazuje interes.


ČITAJTE I:

Svi detalji odmora u Hrvatskoj: Jay-Z i Beyonce neće ovaj odmor pamtiti samo po jastogu s Vrnika

Linker
19. travanj 2024 09:27