ISTRAŽIVANJE

‘Love Island‘ i slični showovi podižu želju za odlaskom na estetske tretmane

Istraživanje je pokazalo da je čak 87 posto djevojaka u dobi od 15 do 18 godina nakon gledanja nove sezone ovog showa izjavilo kako bi htjele ići na estetski tretman.

Reality emisije, poput britanskog TV showa za upoznavanje partnera „Love Island”, pobuđuju zanimanje za estetskim tretmanima među tinejdžericama. Štoviše, čak je 87 posto djevojaka u dobi od 15 do 18 godina nakon gledanja nove sezone ovog showa izjavilo kako bi htjele ići na estetski tretman, pokazala je studija britanske neovisne organizacije „Safety in Beauty” koja nastoji pacijente uputiti provjerenim stručnjacima u estetskoj medicini, objavio je portal Aesthetic Medicine.

Može i nelegalno

Još više zabrinjava što je golemih 92 posto od tih djevojaka izjavilo kako bi tražile tretman bez obzira je li to legalno ili nije, što znači da bi bile spremne i lagati za tretman. Čak 79% njih vjeruje da natjecateljice u showu izgledaju točno onako kako mladići vole i što traže od ženske ljepote. I još jedan dokaz utjecaja showa – tijekom emitiranja „Otoka ljubavi” i sličnih emisija primjetan je porast potražnje za određenim estetskim zahvatima unutar određenih dobnih skupina.

image

TV show "Love Island" ima snažan utjecaj na tinejdžerice

ITV/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Traže se fileri i ekstenzije

Ranija anketa organizacije „Safety in Beauty” pokazala je da poslije gledanja golišavih natjecatelja i natjecateljica najviše raste potražnja za filerima za usnice, ekstenzijama za kosu i povećanjem grudi. Raste broj upita i za trajni make up, kozmetička poboljšanja nosa i tretmane otapanja masnoća. Porast zanimanja osjeti se i nakon što neka slavna osoba ili influencer obavi estetski zahvat. Organizatori istraživanja smatraju kako rezultati pružaju razloge za brigu, ali i priliku za edukaciju, posebno o tome koji su zahvati prikladni ili neprikladni za pojedinca. Osim toga, naglašavaju, nikada nije bilo važnije istaknuti sve prednosti obraćanja provjerenim stručnjacima pred „znanjima” s društvenih mreža, praćenjima influencera i odlascima na jeftine tretmane.

Linker
20. travanj 2024 15:15