Guerlain ruž

 GUERLAIN
Viralan trend

Luksuzno pakiranje i idealan poklon: Generacija Z na TikToku ne prestaje hvaliti ruž za usne koji već godinama osvaja generacije

Guerlain ruževi desetljećima već slove među najboljima u industriji, ali posebno su postali zanimljivi 2009. kada su predstavljeni u novom, redizajniranom izdanju.

Guerlain ruževi desetljećima već slove među najboljima u industriji, ali posebno su postali zanimljivi 2009. kada su predstavljeni u novom, redizajniranom izdanju.

Društvene mreže posljednjih su godina postale glavni pokretač novih trendova – od mode do make-upa. Neke od najpoznatijih estetika u fokus su dospjele upravo na Instagramu i TikToku, a brojni su beauty proizvodi svoj planetarni uspjeh stekli zahvaljujući djevojkama koje su ih proslavile viralnim objavama.

No, svako toliko društvene mreže pokažu koliko su zapravo - mlade. Najočitije je to u situacijama kada se mlade kreatorice oduševe proizvodima koji su već dobro etablirani u beauty zajednici, ali ih jednostavno nisu dosegle. I ti proizvodi ubrzo postanu viralni, dosežući sasvim novu ciljanu skupinu koju čine generacija Z i, sve češće, generacija Alfa.

Posljednjih dana njihovo najnovije otkriće je Guerlain ruž, poznat po svom zanimljivom pakiranju koje je prvi put predstavljeno 2009. godine. Naime, Guerlain svoje prepoznatljive ruževe ima u ponudi od 1954., kada je prvi put ugledala svjetlo dana kolekcija "Rouge G".

No, gotovo 60 godina kasnije, ruž je doživio svoj vrhunac u novoj kutijici koju je dizajnirao zlatar Lorenz Bäumer, koja je objedinila ruž, dvostruko ogledalo i ovaj beauty dodatak pretvorila u pravi mali modni detalj. Trebalo je devet godina da spomenute kutijice postanu moguće personalizirati, a 2024. predstavljene su i ekološki prihvatljive opcije.

image

Zlatar Lorenz Bäumer dizajnirao je posebnu kutijicu za ruž 2009. godine

GUERLAIN

Naravno, na TikToku nije trebalo dugo da djevojke ovaj dizajnerski komad proglase "ženskom verzijom PlayStationa 5" – jer baš kao što muškarci obožavaju svoje gadgete, žene su se zaljubile u ovaj luksuzni beauty predmet koji je idealan za poklon.

Dobra vijest? Ruž Rouge G možete kupiti i u Hrvatskoj. Sam ruž, koji je moguće nadopunjavati, stoji 45,99 eura u Douglasu, dok je sam etui dodatnih 38,79 eura. Idealna kombinacija luksuza i praktičnosti – i savršen kandidat za blagdansku listu poklona.

image

Guerlainov ruž "Rouge G" među omiljenima je od 1954.

GUERLAIN
30. studeni 2025 19:47