Guerlain ruževi desetljećima već slove među najboljima u industriji, ali posebno su postali zanimljivi 2009. kada su predstavljeni u novom, redizajniranom izdanju.
Društvene mreže posljednjih su godina postale glavni pokretač novih trendova – od mode do make-upa. Neke od najpoznatijih estetika u fokus su dospjele upravo na Instagramu i TikToku, a brojni su beauty proizvodi svoj planetarni uspjeh stekli zahvaljujući djevojkama koje su ih proslavile viralnim objavama.
No, svako toliko društvene mreže pokažu koliko su zapravo - mlade. Najočitije je to u situacijama kada se mlade kreatorice oduševe proizvodima koji su već dobro etablirani u beauty zajednici, ali ih jednostavno nisu dosegle. I ti proizvodi ubrzo postanu viralni, dosežući sasvim novu ciljanu skupinu koju čine generacija Z i, sve češće, generacija Alfa.
Posljednjih dana njihovo najnovije otkriće je Guerlain ruž, poznat po svom zanimljivom pakiranju koje je prvi put predstavljeno 2009. godine. Naime, Guerlain svoje prepoznatljive ruževe ima u ponudi od 1954., kada je prvi put ugledala svjetlo dana kolekcija "Rouge G".
No, gotovo 60 godina kasnije, ruž je doživio svoj vrhunac u novoj kutijici koju je dizajnirao zlatar Lorenz Bäumer, koja je objedinila ruž, dvostruko ogledalo i ovaj beauty dodatak pretvorila u pravi mali modni detalj. Trebalo je devet godina da spomenute kutijice postanu moguće personalizirati, a 2024. predstavljene su i ekološki prihvatljive opcije.
Naravno, na TikToku nije trebalo dugo da djevojke ovaj dizajnerski komad proglase "ženskom verzijom PlayStationa 5" – jer baš kao što muškarci obožavaju svoje gadgete, žene su se zaljubile u ovaj luksuzni beauty predmet koji je idealan za poklon.
Dobra vijest? Ruž Rouge G možete kupiti i u Hrvatskoj. Sam ruž, koji je moguće nadopunjavati, stoji 45,99 eura u Douglasu, dok je sam etui dodatnih 38,79 eura. Idealna kombinacija luksuza i praktičnosti – i savršen kandidat za blagdansku listu poklona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....