The Peel Deal održao se u WESPA Business & Lounge u Zagrebu, s više od 60 sudionika, vlasnika i zaposlenika regionalnih estetskih centara, koji su s uzbuđenjem pratili edukaciju o kemijskim pilinzima, njihovim alternativama te novitetima s kojima ih je upoznala tvrtka Revelo.
U WESPA Business & Lounge u Zagrebu održao se The Peel Deal s više od 60 sudionika, vlasnika i zaposlenika regionalnih estetskih centara, koji su s uzbuđenjem pratili edukaciju o kemijskim pilinzima, njihovim alternativama te novitetima s kojima ih je tvrtka Revelo upoznala. Naime, distributer Revelo, tvrtka koja već 18 godina dovodi najpoznatije estetske uređaje i dermokozmetiku na regionalno tržište i postavlja trendove, organizirala je još jedan uspješan event namijenjen profesionalcima u beauty industriji - The Peel Deal with Circadia.
Upravo je američki brend Circadia u svijet kozmetičkih tretmana uvodi revoluciju svojom širokom paletom pilinga, od kojih se posebno ističu oni na gel bazi jer nakon njih nema perutanja, ljuštenja i crvenila, kao kod etanolskih. Nakon tretmana vidljiv je glow efekt na koži, a klijenti mogu odmah nastaviti sa svakodnevnim aktivnostima, pa čak i nanositi make-up, s obzirom na to da nije potrebno vrijeme za oporavak. Posebnu pažnju izazvao je SWiCH™ sustav pomlađivanja kože. Riječ je o jedinstvenom tretmanu koji služi kao alternativa kemijskim pilinzima i izvodi se tijekom cijele godine.
Namijenjen je zreloj koži, odnosno osobama 37+, i koristi vlastiti energetski sustav kože da se obnovi iznutra. Piruvična i sukcinska kiselina stimuliraju mitohondrije u stanicama kože da povećaju proizvodnju ATP‑a, a ATP hrani stanice za regeneraciju, proizvodnju kolagena i elastina te popravak oštećenja.
Povećanjem stanične energije SWiCH™ pomaže koži da se prirodno obnovi, uz maksimalan sjaj bez ljuštenja. Najveći highlight događaja bila je panel diskusija, na kojoj su sudjelovale stručnjakinje s dugogodišnjim iskustvom u estetici: dr. Ivana Prkačin, dermatologinja i venerologinja (Poliklinika Siai, Zagreb), dr. Musfaha Burgić, specijalistica maksilofacijalne kirurgije (Centar za estetsku medicinu i estetsku kirurgiju, Tuzla), Ivana Škender, kozmetologinja (Dharma Institut ljepote, Zagreb) i Kristina Jurić, kozmetologinja (KrisClinic, Osijek).
One su podijelile svoja iskustva u radu s Circadia brendom te ispričale zašto su se odlučile uvesti ga u svoje centre, a Revelo tim im je u znak zahvale za sudjelovanje poklonio personalizirane tenisice koje nikoga nisu ostavile ravnodušnim.
Revelo u svom poslovanju poseban naglasak stavlja na edukaciju, stoga su za prisutne pripremili i kratko izlaganje o umjetnosti maloprodaje, s konkretnim uvidima i savjetima kako pristupati klijentima, pridobiti njihovu lojalnost te ih zadržati i preporučiti im proizvode za kućnu njegu.
Svi Circadia partneri imaju mogućnost dogovaranja privatnog treninga s certificiranim Revelo edukatorom za sebe ili svoje zaposlenike, kako bi maksimizirali svoje prihode i zajedno radili na jačanju brenda te njegove prepoznatljivosti. S najvećim timom u regiji i čak 10 edukatora te regionalnim Experience Centrima u Zagrebu i Beogradu, Revelo nastavlja pomicati granice i dovoditi inovacije u svijet ljepote.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....