
Poslovna konferencija Gloria Business Talk privukla je brojne goste koji su imali priliku slušati panele na temu održivosti. Nakon uvodnih predavanja Ivane Belić, voditeljice strateških komunikacija Regionalne energetsk-klimatske agencije Sjeverozapadne Hrvatske i Nikoline Markote Vukić, predsjednice Instituta za društveno odgovorno poslovanje, uslijedili su paneli na teme "Ključni čimbenici za budući ekonomski rast" i "Što je zapravo održivo u modi".

Konferenciju su otvorile govornice Nikolina Markota Vukić, predsjednica Instituta za društveno odgovorno poslovanje i Ivana Belić, voditeljica strateških komunikacija Regionalne energetsko-klimatske agencije Sjeverozapadne Hrvatske

Na panelu "Što je zapravo održivo u modi" sudjelovali su suvlasnik brenda Miret Domagoj Boljar, vlasnica concept storea Garderoba Ana Ivančić, dizajnerica Nataša Mihaljčišin, izv. prof. dr. sc. Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu Katarina Nina Simončić i dizajnerica Marija Kulušić

Na panelu "Ključni čimbenici za budući ekonomski rast" sudjelovali su Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda, Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta Saponije, Marina Burazer, direktorica marketinga IESG-a Fortenova grupe, Marina Rojnik, voditeljica komunikacija, odnosa s javnošću i održivog poslovanja u Coca-Cola Adria, Sara Foršek Pažin, voditeljica održivosti u RBA Hrvatska
Zanimljive panele iz publike su pratili brojni poznati koji su u Petom kupeu mogli zaviriti i u pop-up kutak u kojem su svoju zelenu politiku predstavili Saponia Institut te brend Minorenni.