Povodom Svjetskog dana poduzetnica, Herbalife je proveo anketu koja otkriva izazove, potrebe i motivaciju žena u poduzetništvu.
Povodom Svjetskog dana poduzetnica koji se obilježava 19. studenog, Herbalife je proveo anketu koja otkriva što pokreće europske poduzetnice te s kakvim se izazovima suočavaju. Rezultati pokazuju da žene diljem Europe napuštaju tradicionalne poslovne mreže i stvaraju vlastito "sestrinstvo uspjeha". Više od polovice ispitanica, točnije njih 53 posto, podršku i savjete traži upravo od drugih žena, dok svaka treća aktivno gradi zajednice u kojima si međusobno pomažu i dijele iskustva.
U istraživanju je sudjelovalo 1715 Herbalife poduzetnika, a njihove su priče otkrile glavne izvore motivacije, ali i prepreke s kojima se svakodnevno susreću. Čak 77 posto poduzetnica ističe da im je najveći izazov uskladiti poslovne i obiteljske obaveze, dok 45 posto njih smatra da im nedostatak politika podrške značajno otežava profesionalni razvoj.
Razlike u percepciji između žena i muškaraca i dalje su vidljive. Dok muškarci najčešće kao glavni izvor osnaženja navode financijsku slobodu, za žene pojam uspjeha često ima dublje značenje. Njih 61 posto smatra da im postizanje financijske neovisnosti donosi osjećaj kontrole nad vlastitim životom, a 48 posto stavlja osobni razvoj ispred profita.
Majčinstvo ima dvostruku ulogu u životu poduzetnica - ono je snažni motivator, ali i jedna od najvećih prepreka. Djeca najviše inspiriraju 41 posto ispitanih žena, no upravo briga o djeci i pokušaj održavanja ravnoteže između poslovnog i privatnog ostaju najveći izazovi.
Anketa također otkriva da poduzetnice uče na drukčiji način. Čak 74 posto njih najviše koristi pronalazi u umrežavanju, ne radi pukog skupljanja kontakata, već kako bi pronašle svoju zajednicu. 60 posto ispitanica tvrdi i kako im se mnogo važnije okružiti se vještim i iskusnim kolegicama nego učiti na vlastitim pogreškama ili putem društvenih mreža.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....