Marko Rog/ Foto: Promo
INOVACIJE U SPORTSKOJ ODJEĆI

Nogometaš Marko Rog je zaštitno lice nove adidasove hoodice

adidas, vodeći svjetski stručnjak na području inovacija u proizvodnji sportske odjeće, predstavio je potpuno novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics.

adidas, vodeći svjetski stručnjak na području inovacija u proizvodnji sportske odjeće, predstavio je potpuno novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics.

Hrvatski nogometni reprezentativci Domagoj Antolić, Marko Rog i Ante Ćorić te maratonka Matea Matošević među prvima su isprobali ključni proizvod iz nove kategorije – majicu s kapuljačom, tzv. hoodicu, adidas Z.N.E .

Ante Ćorić/ Foto: Promo

adidas Z.N.E. hoodica dizajnirana je kako bi omogućila maksimalan fokus sportaša u ključnom periodu prije samog natjecanja i u trenucima kada im je to najvažnije te minimalizirala situacije koje odvlače pažnju. Kako bi sportaši ostali mentalno jaki i zadržali koncentraciju pred izlazak na teren, pomažu im tri ključna elementa – manjak buke iz okoline, minimalno vizualno ometanje i zaštita od nelagode. Vrhunski način proizvodnje, luksuzna tkanina i upečatljivi dizajn čine hoodicu nezaobilaznom sportskom odjećom, na terenu ili izvan njega.

Domagoj Antolić/ Foto: Promo

Predimenzionirana kapuljača izrađena je od dva sloja tkanine koja svojim oblikom eliminira vanjske faktore koji odvraćaju pažnju, održava toplinu i omogućava sportašu da se fokusira. Kapuljača je dovoljno velika kako bi sportaši mogli staviti slušalice na uši i slušati svoju omiljenu glazbu koja im pomaže u fokusiranju prije natjecanja, što je česta navika vrhunskih elitnih sportaša. Moderan i odvažan dizajn majice s “opuštenim” rukavima omogućava sportašu slobodu pokreta, a skriveni džep idealan je za osobne stvari. Diskretna etiketa s unutarnje strane sadrži motivirajuću poruku za sve sportaše, slaveći njihovu mentalnu snagu i fokus.

“Novom revolucionarnom kategorijom adidas na sportske terene donosi potpuno novo shvaćanje tradicionalne odjeće koju sportaši nose prije i nakon natjecanja. Sportaši se pripremaju za nastup pred velikom i strastvenom publikom, stoga im je izuzetno važno zadržati fokus pod neizmjernim pritiskom. Dizajnirali smo adidas Z.N.E. hoodicu i cijelu kategoriju kako bismo omogućili sportašima da se posvete svojim strategijama i osobnim ritualima prije natjecanja i fokusiraju se na vlastite izazove. Estetski, naša strast je stvarati proizvode s vrhunski izrađenim detaljima i elegantnim sportskim dizajnom”, rekao je Michael Krapohl, adidas Senior Product Manager.

Matea Matošević/ Foto: Promo

18 000 sportaša diljem svijeta imalo je priliku isprobati dok je njih 2 000 direktno uključeno u njezinu promociju na svojim društvenim mrežama.

Linker
25. travanj 2024 23:11