Zagrebačko kazalište lutaka premijerno prikazuje ‘San ivanjske noći‘ Williama Shakespearea

Ta razigarana komedija namijenjena je najmlađima, a osim stalnog glumačkog ansambla u predstavi igra i Sanja Vejnović

Zagrebačko kazalište lutaka s publikom nikada nije imalo problema jer najmlađi obožavaju lutkarske predstave koje im to kazalište desetljećima nudi, a 24. lipnja očekuje ih nova premijera. I to ne bilo koja već ‘‘San ivanjske noći‘‘ Williama Shakespearea. Ideja je vodstva kazališta da klasike na zabavan način približi djeci pa će i ova predstava biti u duhu lutkarskog teatra uz obilje uzbudljivih projekcija i video instalacija. Predstavu je režirao Leo Katunarić koji potpisuje video i 3D animaciju, a tekst je najmlađem uzrastu prilagodila dramaturginja Željka Udovičić Pleština.

Režiju te video i 3D animaciju potpisuje Leo Katunarić

INES NOVKOVIĆ

‘‘Radnja cijele te zbrke odvija se tijekom jedne ljetne noći, one Ivanjske, koja pada upravo na ljetni solsticij 21. lipnja, kada je dan najduži, a noć najkraća u godini. Zemlju tada, po starim predajama, posjećuju vile i vilenjaci. Te noći nakratko nestaje granica između realnog i onostranog, a zbilja obremenjena problemima koje nosi svakodnevica ustupa prostor mašti i sve postaje moguće. Ova je predstava prilagođena najmlađoj kazališnoj publici te joj je cilj približiti Shakespearea djeci, koja se nažalost sve više udaljavaju od najvažnijih djela dramske književnosti. Ona im kroz humor, neposrednost i jednostavnost omogućava da se upoznaju s temama ljubavi, prijateljstva i pravde", kazala je dramaturginja.

U predstavi gostuje Sanja Vejnović

INES NOVKOVIĆ

U ovoj razigranoj komediji, skupina zanatskih majstora odlazi noću iz grada vježbati predstavu, a četvero mladih zaljubljenika luta, gubi se i sastaje, zaljubljuje i odljubljuje u šumi u kojoj istodobno traje žestok sukob vilinskog kralja i kraljice čiji sluga, vragolasti Puck, stvara dodatni metež čarobnim ljubavnim napitkom. San ivanjske noći komedija je zamršene priče, ali pojednostavljena i prilagođena mlađem uzrastu postala je lako razumljiva i uzbudljiva pripovijest o ljubavi, čaroliji, ljudskoj gluposti i taštini.

Maštovite lutke i kostime osmislila je Ana Sekulić

INES NOVKOVIĆ

U predstavi glume Borna Galinović, Ivan Bošnjak, Marta Bolfan-Ugljen, Ana-Marija Percaić, Adam Skendžić, Anđelko Petric, Andrea Baković, Ana Herceg, Katarina Perica Kirin, Jadran Grubišić, Mario Mirković koji je skladao i glazbu te Janko Popović Volarić, a u manjoj ulozi pojavljuje se i naša proslavljena filmska i TV glumica Sanja Vejnović.

24. travanj 2024 21:58