"SPORI POKRET"

10 odličnih načina kako usporiti i odvojiti vrijeme za sebe

Ovih dana svi smo toliko užurbani da nam čak i najintimniji i najvažniji trenuci prolete. U stalnoj smo utrci s vremenom, teško se povezujemo s ostalima ili uživamo u životu.

Zbog svega toga u svijetu je postao vrlo popularan „spori pokret“ kojem se možete priključiti tako da jednostavno – usporite. Biti spor ne znači sve raditi puževim korakom. Usporavanje životu donosi ugodu i značaj te postajemo sretniji, zdraviji i produktivniji.

Vrlo je važno u životu predahnuti: osjećat ćete se zdravije i u konačnici učinkovitije, a smanjit ćete i fizičke i emotivne učinke stresa. Provjerite na koje sve načine možete pronaći mir u sadašnjosti i poboljšati budućnost.

Meditirajte: čak i 20 minuta ujutro može poboljšati moć koncentracije. Što više meditirate, to manje tjeskobe osjećate. Provjerite besplatnu online aplikaciju za početnike Meditation Timer Pro.

Cropped shot of a young woman practicing yogahttp://195.154.178.81/DATA/i_collage/pi/shoots/806303.jpg
Getty Images/iStockphoto

Prošećite: u zelenilu punom kisika osjetite travu pod golim stopalima! Pokušajte vani provesti svaki vikend. Osim što je dobra za kardiovaskularni sustav, šetnja osnažuje i popravlja raspoloženje, ravnotežu i koordinaciju.

Kuhajte polako: birajte recepte sa svježom, hranjivom ribom i povrćem. Izbjegavajte visoke temperature kuhanja da zadržite optimalnu kvalitetu namirnica. U obrok uvrstite artičoke ili tamne bobice zbog odličnih antioksidacijskih svojstava i završite sa zelenim čajem.

Woman cooking in the kitchen
Getty Images

Vježbe disanja: samo 5 minuta kontroliranog disanja dnevno i nema stresa. Započnite dan Pranayama metodom (kontrola disanja) poput jogija: Saagara ili Baba Ramdev nude besplatne aplikacije, a besplatne su i klinički razvijene aplikacije s tehnikama na Breathing Zone koje možete koristiti bilo kad, bilo gdje.

Rezervirajte termin za masažu: za uklanjanje stresa i duboku relaksaciju kineska Tui Na tehnika potiče akupresurne točke što je odlična vijest za muskularno-skeletna stanja, posebice ako provodite puno vremena sjedeći za stolom.

Beautiful woman receiving back massage at the spa.
Getty Images

Uzmite slobodan dan na poslu: napravite što ste odavno trebali. Uzmite si vremena za opuštanje, za prijatelje i obitelj.

Maska za uljepšavanje lica: sadrži antioksidanse i minerale, osjećaj je kao da ste dugo ležali u kadi. Mirisne svijeće i smirujuća glazba dodatno Vas opuštaju i povećavaju dobrobiti njege za kožu.

Three female friends having beauty treatment at home.
Getty Images

Isključite: mobitel i laptop. Društvene su mreže odlična stvar, ali ne vladaju Vašim životom. Zašto ne biste u potpunosti isključili telefon nakon 9 sati navečer i odvojili vremena za sebe i svoje voljene.

Vodite dnevnik: prikaz dana za uravnoteženost perspektive, promišljeno rješavanje problema i poštivanje dobrih trenutaka. Zašto ne učiniti što spisateljicaPerla Servan-Schreiber čini: zapišite Vaše 3 dnevne radosti.

Postanite vješti: šivanje, pečenje, izrada nakita, slikanje. Kreativno izražavanje utječe na pozitivne misli. Napravite što i poznati Youtuber Casey Nesitat kad je u kreativnoj blokadi: izađite van i fotografirajte.

Woman with brown hair painting on canvas, she is wearing blouse with stripes and blue jeans
Getty Images/iStockphoto

Više o "sporom starenju" čitajte u specijalu "Vichy Slow Age"!

Linker
20. rujan 2021 13:40