Japanska kozmetika
Korejska kozmetika nalazila se na tronu protekle dvije godine, ali čini se kako će 2018. biti vrijeme povratka japanskih preparata i make-upa. Naime, opsjednutost šminkerica brendovima poput Shiseido, Kanebo i Kate Tokyo samo raste, a prednost im je i to što nude proizvode kojima se bez problema postiže prirodan look i u kojima su zastupljene neutralne boje. Čista i blistava koža bit će u fokusu ove godine pa nimalo ne čudi što interes za japanskim kozmetičkim brendovima, koje se često smatra majstorima na području savršenog tena, samo raste.
Crvene usne
Kada je u pitanju make-up, upute za 2018. su poprilično jasne. Koža mora biti blistava, obrve naglašene i uredne, a sve treba naglasiti sa sjajnim crvenim usnama. Na modnoj reviji kuće Chanel modeli su nosili crveni ruž "pojačan" sjajilom za usne.
Neinvazivni tretmani
Posljednjih godina sve više klinika nudi facelift u samo nekoliko minuta, ali, osim što kratko traju, ti zahvati nisu invazivni. Dva vodeća tretmana koji pomlađuju kožu su Ulthera i Thermage. Prvim se koristeći ultrazvuk zagrijavaju dublji slojevi kože, a rezultat je čvršća i pomlađena koža, dok se kod drugog koža zateže pomoću radiovalovi. Oba tretmana ne zahtijevaju duži ostanak u klinici, a mogu se koristiti i na drugim dijelovima tijela – ne samo na licu. Osim toga, sve su popularniji novi proizvodi koji su alternative botoksu. Na primjer, tekuća formula hijaluronske kiseline koja će dodati volumen dijelovima lica te smanjiti vidljivost bora.
Raširite krila
Za oči će ove godine biti rezerviran tuš: nije dovoljno da liniju potegnete samo uz gornje i donje trepavice, već je treba spojiti na rubovima – baš poput krila. Iako nam se čini da nikada nije niti prestao biti u trendu, na modnoj reviji brenda Marc Jacobs potvrđeno je kako će se uz au naturelle make-up nositi dobro "definirane oči", zaokružene tamnim linijama.