Jesensko sivilo 'razbija' živopisni izgled novih njegujućih i dekorativnih aduta.
Flasteri za akne u obliku cvjetića i gelmaske što podsjećaju na trešnje gotovo su preko noći postali najtraženiji “stilski dodaci” u njezi lica, zahvaljujući Charli Howard (28) čija je nova kozmetička linija Squish proglašena svjetskim hitom čim su se slike proizvoda počele širiti internetom. Britanski model i aktivistica, koja se zalaže za prihvaćanje različitosti u modnoj industriji, snimila je kampanju zajedno s još desetak “stvarnih cura”. Među njima su i druge manekenke poznate po tome što razbijaju predrasude i stereotipe: Sophia Hadjipanteli (23) s izuzetno bujnim, spojenim obrvama, Jillian Mercado (32) koja je u invalidskim kolicima zbog mišićne distrofije te “plus-size” model Lulu Bonfils (19).
- Želimo potaknuti mlade da prihvaćaju sebe takvima kakvi jesu. Nema smisla opterećivati se nametnutim i nerealnim standardima ljepote. Njegujmo se na zabavan način! Kozmetika često ima “klinički“ imidž, a zašto ne bi bila kičasta i mamila osmijeh na lice? - poručuje osnivačica brenda Squish. I Millie Bobbie Brown (15), zvijezda američke hit-serije “Stranger Things”, prepoznala je važnost zabavnog dizajna: među “najslađim” proizvodima u njezinoj novoj kozmetičkoj liniji Florence by Mills “plivajuće” su gelmaske za područje oko očiju, što oblikom podsjećaju na ribe.
Kultni pariški parfemski brend Diptyque također je u novu sezonu ušao s naljepnicama, lansiravši mirisne “tetovaže” koje se doimaju kao da su načinjene od satena. Osim živopisnih “stickera”, mnogo je drugih “igračaka”: pilinzi i losioni u obliku kolačića i figurica, make-up koji se može personalizirati odabirom željene ambalaže, raznobojni setovi za manikuru i pedikuru, “nasmijane” kozmetičke bočice i spužvice za šminkanje, šarene četke za kosu... Zahvaljujući njima svijet ljepote poprima ugođaj veselog crtića i zabavnog parka za čistu uživanciju.