Ipak, mnogi se jednostavno odluče ne brijati i na takav način obilježiti Movember. No-Shave November je pokrenut 2003. godine. Radilo se o kampanji u kojoj je grupa od 30 muškaraca puštala brkove trideset dana s ciljem podizanja svijesti o raku i depresiji kod muškaraca. Ubrzo je postala vrlo popularna i od tada se obilježava u brojnim zemljama raznim akcijama.
Kod nas se ove godine uključio Etnografski muzej s izložbom „Puna šaka brade“ koja je otvorena do 20. studenoga. U sklopu postava možete saznati što znači „uhvatiti boga za bradu“ i vidjeti kako je izgledala starozagrebačka brijačnica krajem 19. i tijekom 20. stoljeća, a organiziran je i bradati natječaj „Puna šaka brade“ čiji će pobjednik biti otkriven 18. studenoga.
Ako ste odlučili pustiti brčine do kraja mjeseca ili pak vam je brada zaštitni znak cijele godine, odabrali smo za vas proizvode kojima će vaše dlake na licu zablistati u punom svjetlu. A za sve one kojima je mjesec dana sasvim dovoljno tu su i proizvodi kojima ćete se riješiti svih dlaka koje vas smetaju.