Getty Images
Rouge Hermès

Dolazak luksuznog brenda na beauty scenu: Iz Hermèsa stiže nešto što ćemo si moći priuštiti

Kozmetička torbica uskoro će postati još luksuznija. Poznata modna kuća najavila je dolazak na beauty scenu za proljeće 2020. godine,a prvi proizvod s kojim će se predstaviti je ruž za usne.

Jedan od najluksuznijih modnih brendova, francuska kuća Hermès nakon 182 godine postojanja kreće na osvajanje beauty tržišta. U proljeće prošle godine najavili su kozmetičke proizvode, a u ožujku ove godine spremni su predstaviti prvi od njih, ruž za usne.

Hermès, najpoznatiji po skupocjenim torbicama koje su već godinama simbol prestiža i luksuznog modnog dodatka, predstavit će 24 nijanse ruža, čija će cijena iznositi oko 450 kuna, odnosno 67 dolara, a u duhu ekološke održivosti, za 42 dolara će se moći nadopuniti, nakon što ga potrošite. Također, pakiranje u kojem dolazi ne sadrži plastiku.

Prije odabira konačnih nijansi ruževa, stručnjaci su proveli zaista detaljno istraživanje - iz arhive brenda izvučeno je 900 boja kože i čak 75 tisuća nijansi materijala korištenih u proizvodnji torbica. Rezultat je 24 nastalih nijansi luksuznih ruževa.

Brend je pripremio ruževe matt i satin tekstura - matt kao homage njihovoj torbici od brušene kože, a satin kao homage slavnom Kelly modelu. Hermès ne planira stati na kolekciji ruževa, nakon lansiranja ove kolekcije najavljeni su novi beauty proizvodi koji će na tržište dolaziti svakih šest mjeseci.

"Za nas je uspjeh kada klijent osjeti da je Rouge Hermès više od samo ruža za usne, on zna da je to simbol Hermèsa", kazala je Agnès de Villers iz beauty sektora Hermesa.

Linker
19. travanj 2024 22:03