Jedna od najvećih holivudskih zvijezda Jennifer Aniston pridružila se velikom broju svojih kolega koji su pokrenuli neku vrstu beauty brenda - kako je dala naslutiti na društvenim mrežama još prošlog tjedna - zaživjela je njezina kozmetička linija LolaVie. Nagađanju o tome što će Jen prodavati došao je kraj, jer je to konačno i otkrila - proizvode za njegu kose.
Ovaj njezin izbor ne čudi s obzirom na to da je još od devedesetih godina i legendarne "Rachel" frizure Aniston sinonim za bujnu i zdravu kosu te odličnu frizuru. Njezin zaštitni znak je tzv. kalifornijski glamur, koji podrazumijeva kosu prošaranu svijetlim pramenovima koji su "nehajno razbarušeni" baš kao da se upravo vratila s plaže.
Veliku vijest je podijelila na svom Instagramu.
"Bok svijete! Upoznaj LolaVie! Ovaj projekt se priprema već dugo vremena i jako sam uzbuđena što ga konačno mogu predstaviti. Iza proizvodnje ove linije njega stoji mnogo napornog rada našeg nevjerojatnog tima - i vrlo smo ponosni što možemo reći da je nastala bez svih loših stvari. Proizvodi su bez parabena, silikona, sulfata, ftalati, glutena, veganski su i nastali su bez testiranja na životinjama, jer mi ih volimo. Danas nam izlazi prvi proizvod, no bit će ih još mnogo", napisala je Jennifer na svom Instagramu uz objavu nekoliko fotografija i videa u kojima je pokazala i proces proizvodnje i snimanja kampanje.
Čitajte i: Nešto dolazi! Jennifer Aniston najavila vlastiti brend kozmetike i oduševila beauty svijet
Na profilu kozmetičke linije detaljnije je objašnjeno kakav je to proizvod s kojim Jen predstavlja svoju kozmetičku liniju. Glossing Detangler, u slobodnom prijevodu bila bi riječ o spreju kojim se postiže sjaj i raspetljavanje kose, a namijenjen je za svakodnevnu uporabu.
S vremenom je njegovo djelovanje i ojačavanje kose, kako pišu iz LolaVie, a u sebi sadrži biljne sastojke poput chia sjemenki (za zaštitu od oštećenja), bambusa (za zaštitu od temperatura), ekstrakt limuna (za poboljšanje sjaja) te kompleks ceramida iz super- voća i povrća kako bi se poboljšalo regeneriranje. Pakiranje je minimalističko, u četvrtastim bijelim bočicama s crnim detaljima i slovima, oduševi će i one istančanog ukusa.
Za bočicu ovog spreja od 150 ml, potrebno je izdvojiti 25 dolara (oko 159 kuna). Sudeći prema reakcijama oduševljenih pratiteljica jedina briga je hoće li kompanja dostavljati proizvode diljem svijeta - od Kanade do Brazila. Vjerojatno zbog velikog interesa, trenutno se ne može pristupiti službenoj stranici LolaVie, tako da ćemo detalje saznati nešto kasnije. Baš kao što će Jen otkriti kakve je još proizvode pripremila u svojoj liniji.