Clive Christian, Tom Ford i Creed stanite u red

Novost na našem tržištu: Stižu prvi parfemski eliksiri hrvatskog brenda S.FRESH

S.FRESH je eliksir s bazom koja garantira dugotrajnost i svježinu, a njegovi nazivi N.001 i N.002 samo nagovještavaju da će ova mirisna priča imati nebrojeno mnogo nastavaka.

Jeste li znali da senzacionalna Rosie Huntington-Whiteley stavlja parfem svaki put kada treba malo utjehe? S druge strane, za Charlize Theron, oni koji su je upoznali, kažu kako je jedino moćnije od njezine ljepote - njezin miris. Za dobar san, neodoljiva Emma Stone uvijek će posegnuti za parfemom, dok vječna ljepotica Blake Lively tvrdi: Parfem je poput markera koji označava: to sam ja!

Uostalom, tko bi joj zamjerio? Po uzoru na brojne svjetske zvijezde, napokon se i mi možemo pohvaliti prvim koncentriranim parfemom pod hrvatskim brendom za koji se u ovakvom izdanju inače mora izdvojiti preko nekoliko tisuća kuna, a sve to zahvaljujući dvjema zaljubljenicama u hedonizam. Tena Car, iskusna ekonomistica bogate karijere u multinacionalnim kompanijama i Lana Biondić, kreativna direktorica i autorica S.FRESH prirodne kozmetičke linije, pionira i lidera tog trenda - uspjele su u onome što još nitko do sad nije – upakirati divne bogate esencije u city - chic i pritom ubaciti svježe i senzualne mirisne note iliti ‘osjećaj kako bi svaka djevojka ili žena željela da joj koža uvijek miriše’.

image

Parfemski eliksiri hrvatskog brenda S.FRESH

PRESS

Kvalitetom nadmoćan, a cijenom i više nego prijateljski nastrojen – S.FRESH je sve samo ne još jedan običan parfem. On je eliksir s bazom koja garantira dugotrajnost i svježinu, a njegovi nazivi N.001 i N.002 samo nagovještavaju da će ova mirisna priča imati nebrojeno mnogo nastavaka.

image

Parfemski eliksiri hrvatskog brenda S.FRESH

PRESS

"S.Fresh prvu brendiranu liniju prirodne kozmetike osnovala sam 2014. godine jer se tada pod prirodno još uvijek smatralo, karikiram - ulje od smilja. Izgleda da sam tu ‘recepturu’ pogodila što je postalo jasno kada smo ubrzo postali najprodavaniji kozmetički brand na tržištu s nevjerojatnom podrškom poznatih lica i medija. Bio je to i logičan kreativni slijed modne linije S.dress haljina koje su nosile Amal Clooney, Helen Mirren, Judy Murray, a krasile su i vodeće svjetske magazine kao što su: Vogue, Tatler, Hello!, Los Angeles Times i dr. Uslijedila je mala pauza, a s obzirom na to da muškarci kad-tad donose sreću, moju poslovnu partnericu Tenu i mene spojili su naši supružnici", navodi Lana Biondić, kreativna direktorica brenda S.FRESH.

Kako Clive Christian to najljepše opisuje: visoka koncentracija daje autentičan dojam kako parfemske esencije zaista mirišu u prirodi, zato su u ovom vrijednom timu odlučili da S.FRESH nije parfemska niti toaletna voda, već nešto više čak i više od parfema, tj. ekstrakt odnosno čisti eliksir parfema i to s 'cijenom koja ne boli’!

Jedinica, odnosno N.001 ženski je parfemski ekstrakt koji sljubljuje zavodnički pačuli, sa svježinom limete, morske soli i elegancijom drvenih nota, a Lana ga opisuje riječima: kao da sam se umila čistim sapunom i na njega stavila 100% ženstvenost.

image

Parfemski eliksiri hrvatskog brenda S.FRESH

PROMO

Dvojka tj. S.Fresh N.002, koji izlazi uz N.001, također je koncentrat parfema, ali za svaki prostor koji vas okružuje. Od automobila, ureda, kupaonice, posteljine, garderobe, mirisom koji podsjeća na ***** spa resorte egzotičnih destinacija od Balija do Maldiva. Riječ je o mješavini opuštajućih čajeva s dodatkom limuna koji u nama bude entuzijazam i životnu svježinu, radi koje ne moramo sjesti na avion! Još jedna ideja koja nam dolazi iz S.Fresh-a je pošpricati sa N.002 neutralni baby omekšivač kada ga stavljamo u perilicu za rublje i pružimo malo individualne note našoj odjeći. Ovi noviteti dostupni su na platformi bazzar.hr, a na jesen planiraju širenje i na ostale maloprodajne kanale.

Linker
19. travanj 2024 19:34