ca
 Lukša Marotti
ljubiteljica trčanja

RTL-ova voditeljica otkriva učnikovite vježbe za tijelo

Obzirom da se bliže topli mjeseci sve više i više koristimo trčanje ili brzo hodanje kao oblik tjelovježbe pomoću kojeg želimo iskoristiti čitav niz dobrobiti koje nam ono pruža. Trčanje je vrlo popularno jer je zasigurno jedan od najboljih alata kojima možemo utjecati na smanjenje potkožnog masnog tkiva, ali i na naš zdravstveni status. Međutim, benefiti trčanja kao prirodnog oblika kretanja su zasigurno višestruki, a ne isključivo estetski. Zna to i RTL voditeljica Ana Radišić, ljubiteljica trčanja i vježbanja

'Zadnjih nekoliko godina trčim i bavim se funkcionalnim treninzima koje kombiniram s treninzima snage. Neko vrijeme sam bila jako zagrijana za polumaraton, iza mene je sigurno desetak njih koje sam istrčala, no u zadnje vrijeme, to su manje dionice od 5 do 10 kilometara. Kada treniram vani, na Jarunu, trudim se trčati minimalno sat vremena',  kaže Ana Radišić koja se uključila u projekt Aktivna Hrvatska.

TV voditeljica i rekreativna maratonka predstavljaju nekoliko vrlo učinkovitih i jednostavnih vježbi koje bi bilo dobro napraviti prije svakog trčanja. Navedenim vježbama, koje ne traju više od 10 minuta, vaše trčanje će zasigurno biti ekonomičnije i efikasnije zato što ćete naprosto „probuditi“ mišiće koje vaše tijelo pokreću te direktno time imati višestruke dobrobiti.

 

 

 
Lukša Marotti

Lukša Marotti
Lukša Marotti

Lukša Marotti
Lukša Marotti
Lukša Marotti
Lukša Marotti
Lukša Marotti
Lukša Marotti

Lukša Marotti
 
Lukša Marotti
Lukša Marotti
Lukša Marotti

 

Linker
22. studeni 2020 00:49