'Postepeno uklopljena boja s pramenovima i dalje ostaje s nama u 2018. godini, odnosno - balayage ostaje u trendu. Moram reći da ništa nije tako dugo bilo 'in' kao upravo balayage. Zagrepčanke itekako prate svjetske trendove i paze na svoju kosu i ovo im je omiljena tehnika bojenja kose velikim dijelom upravo zbog toga što ne oštećuje kosu jer se radi 'na zraku', rekao je zagrebački frizer Roman Milašinović iz The Artis hair and makeup studija. Otkrio je i da su Hrvatice spremne izdvojiti popriličnu svotu na samu njegu kose koja uključuje ampule i razne maske te da je još uvijek popularno marokansko ulje.
Otkrio i kakve će boje biti trend u kosi. 'Što se boja tiče, ove će se godine i dalje kombinirati nijanse od tamne prema svijetloj. Ono što pak već sada polako postaje apsolutni trend, je čokoladna boja kose. I prirodne brinete, ali i one koje to nisu, na svojoj će kosi željeti smeđu boju s dimenzijom čokoladne. To će biti spektar od čokoladno smeđih do amber smeđih nijansi', doznajemo.
'Svi znamo koliko je održavanja potrebno za platinastu boju, ali tko bi se usudio reći da ovaj look nije vrijedan toga? Gotovo svaki stilist slaže se da će opsesija posvjetljivanja kose sljedeće godine biti još snažnija. Štoviše, velik će broj plavuša ići u još svjetlije tonove', uvjeren je Roman.
U 2018. godini, kaže, možemo zaboraviti na neonske boje koje su bile trend u 2017. 'Dolaze nam bogate smeđe, ledeno plave i prirodne boje s prijelazom u svjetlije. Obilježit će je i šiške kakve je nosila Bigitte Bardot - ne one klasične, već šiške koje će pratiti liniju lica, ponešto dulje', govori frizer kojeg obožavaju Tamara Loos i Borna Kotromanić i koji je frizirao brojne druge poznate dame poput Mije Kovačić, Antonije Blaće...
Zagrepčanke, kaže, vole 'brbljati' kod frizera. 'Najviše pričaju o kosi, a kad steknemo povjerenje, razgovaramo i o privatnom životu. To dalje od mene ne ide. Jednom se čak dogodilo da su mi u salonu bile žena i ljubavnica u isto vrijeme, a da žena to nije znala, jer se meni povjeravala ljubavnica. Ali trebaš biti profesionalan i takve stvari zadržati za sebe. Mislim da mi frizeri za uspjeh trebamo biti i dobri psiholozi', rekao je Roman.
Ne voli, kaže, kad su baš cijelo vrijeme na mobitelima, osobito kad razgovaraju, jer to frizerima otežava posao.