Dok high street brendovi na policama ostavljaju svu odjeću dok se ona ne rasproda, luksuzni i dizajnerski brendovi u namjeri da zaštite svoje ime i spriječe krivotvorenje spaljuju ogromne količine odjeće i modnih dodataka. Brojni brendovi poput Louisa Vuittona su se tako našli na udaru javnosti zbog nepotrebnog bacanja odjeće.
Britanski Burberry se također našao na meti kritika kada je u 2017. godini zapalio odjeću vrijednu čak 37 milijuna dolara. Nakon kritika, krajem 2018. godine iz kuće je rečeno kako prestaju sa spaljivanjem odjeće i okreću se eco-friendly načinu rada pa su iz proizvidnje izbacili i životinjsko krzno. Također, kazali su kako će za višak odjeće pronaći ponovnu uporabu - recikliranjem, prenamjenom ili doniranjem.
"Previše brendova i tvrtki smatra da je ok samo baciti i zapaliti stvari koje se nisu prodale", rekao je francuski ministar za zaštitu okoliša Brune Poirson. Složio se s njim i suprug glumice Salme Hayek, Francois-Henri Pinault, inače direktor tvrtke Kering koja u vlasništvu ima više luksuznih brendova (Gucci, Balenciaga, Saint Laurent).
"Samo zato što smo tako radili do sada, ne znači da trebamo nastaviti s tim. Iako još ne postoje konkretna rješenja, modna industrija bi zajedničim snagama trebala odraditi svoje i pronaći pravo rješenje", rekao je.
Brenovi koji odbijaju donirati svoj višak odjeće i dalje imaju problem s recikliranjem, zbog niza različitih materijala od kojih se predmeti izrađuju. Ipak, na summitu je istaknuto da više ne mogu ovako nastaviti pa se očekuju nove ideje kojima će se izbjeći zagađivanje okoliša i nepotrebno bacanje suvišne odjeće. Istovremeno se postavlja pitanje zašto se troše resursi i proizvodi količina odjeće koja se nikada ne rasproda te dio rješenja možda leži i u manjoj proizvodnji, no po tom pitanju brendovi se nisu oglasili.