Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca
U Zagrebu je predstavljena nova kolekcija mladog brenda Chypka. Rioječ je o potpuno novoj modnoj igri u kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa Chypka natpisom na čičak koji se mogu mijenjati. Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, ovoga su puta osimislili uniseks kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.
Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca. Modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojili su modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke.
Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama d XS do XXL.
Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i sa Noss-om, te su uz najnoviju Chypka kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bilie punih 18 godina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....