Ovih dana u Parizu su pohrlili brojni modni znalci, urednici i celebrityji, kako bi prisustvovali Tjednu visoke mode, na kojem slavne modne kuće predstavljaju svoje couture kolekcije.
Danas je svoju kolekciju predstavio jedan od najiščekivanijih brendova, legendarni Dior, s dizajnericom Mariom Grazijom Chiuri na čelu.
Otkako je 2016. Chiuri preuzela ulogu kreativnog direktora, pametno je prepoznala milenijalce kao novu publiku željnu dizajnerskih komada, a fanove je prikukla majicama s feminističkim natpisima, vraćanjem torbica u obliku sedla, koje su bile veliki hit dvijetisućitih, ljupkim beretkama i sličnim nostalgičnim trendovima koji su bez problema osvajali srca high street zvijezda.
Luksuznom couture kolekcijom za sezonu jesen/zima 2018./2019. pokazala je da, uz zabavne it-komade itekako poštuje nasljeđe legendarnog Christiana Diora te zna kako iz sezone u sezonu oduševiti i iznenaditi starim i novim krojevima.
Prikazanom kolekcijom najavila je povratak pročišćenom glamuru, bez pretjerivanja i suvišnih detalja.
Modeli koje je prikazala su bezvremenski te ih mogu nositi i mlađe i zrelije žene, a sva ljepota leži u njihovoj jednostavnosti.
Plisirane suknje, koktel haljine lađa kroja, V-izrezi, nježne bretelice i duljina do gležnja kolekciju su pretvorili u elegantnu modnu rapsodiju, baš kao i izbjegavanje kričavih boja.
Tamnozelena, boja pudera, zagasito narančasta, tamnoplava, siva, bež i crna provlače se kroz kolekciju koja na prvi pogled oduševljava.
Neka od ovih haljina sigurno ćemo uskoro vidjeti na crvenom tepihu, najvjerojatnije na Jennifer Lawrence, Rihanni i Natalie Portman, celebrity djevojkama koje su zaštitna lica ove kuće.