PRESS
Za hladnije dane

Moda puna kontrasta: Nova kampanja omiljene platforme za kupovinu na savršeni način spaja stilove i emocije

U središtu pozornosti nove Answear kampanje su ljudi, njihovi omiljeni stilovi, kao i priče koje stoje iza njih.

U središtu pozornosti nove Answear kampanje su ljudi, njihovi omiljeni stilovi, kao i priče koje stoje iza njih.

Platforma Answear nastavlja svoje modno pripovijedanje najnovijom kampanjom za jesen/zimu 2025. pod nazivom "Odjeni život dragocjenim stvarima". Dvije poetične reklame, u središtu kojih su ples i igra riječi, istražuju dvojnost odjeće i raznolikost međuljudskih odnosa - od intime hotelske sobe do slobode urbanog života.

image
PRESS

Zanimljiva kampanja prikazuje odjeću u potpuno novom svjetlu - ne samo kao praktične predmete, već kao katalizatore emocija i odnosa. U prvom spotu, smještenom u hotelu, bijela Paul Smith košulja i čipkasta Twinset haljina postaju protagonisti plesne priče o intimi. Slogan "Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš", uvodi provokativnu igru dvosmislenosti.

Drugi spot vodi gledatelje u park, gdje vuneni kaput Patrizije Pepe skladno uranja u dinamiku plesa dvoje plesača, nenamjerno postajući treći protagonist priče. "Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu" - ovaj slogan naglašava kako odjeća nadilazi svoju osnovnu funkciju i postaje nositelj emocija i uspomena.

"Naša odjeća poprima nove dimenzije ovisno o kontekstu, a ova ideja ostvaruje se na mnogim razinama - od raznolikosti odnosa, preko dvosmislenosti same odjeće, do igre riječi u našim sloganima", kaže Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga.

Spotove je režirao Adi Halfin, dok koreografiju potpisuje Emilie Leriche. U kampanji su sudjelovali Mathilde Lin, poznata po glavnoj ulozi u spotu Harryja Stylesa "As It Was", i David Lagerqvist u hotelskom spotu, kao i Angele Villanueva Jara, finalistica 10. sezone "You Can Dance", te Mermoz Melchior u spotu snimanom u parku.

image
PRESS
04. prosinac 2025 01:14