PRESS FOTO
sredstva idu djeci

Moda sa srcem: Louis Vuitton u suradnji s UNICEF-om izbacio narukvice s lokotom i medvjedića

Modna kuća Louis Vuitton udružila se s UNICEF-om te izbacila izuzetno nosive narukvice od organskog pamuka te neodoljivog medvjedića. Cijena im je paprena, no od svake prodaje 100 dolara odlazi za potrebe djece koja žive u nerazvijenim zemljama.

Modna kuća Louis Vuitton udružila se s UNICEF-om te izbacila izuzetno nosive narukvice od organskog pamuka te neodoljivog medvjedića. Cijena im je paprena, no od svake prodaje 100 dolara odlazi za potrebe djece koja žive u nerazvijenim zemljama.

Modni div Louis Vuitton pokazao je svoje veliko srce.

Slavna francuska modna kuća izbacila je četiri nove inačice narukvice Silver Lockit, i to u suradnji s UNICEF-om, kako bi skupili sredstva za djecu kojoj je pomoć najpotrebnija.

image
Louis Vuitton ružičasta narukvica s lokotom
PRESS FOTO

Svijetloplava, ružičasta, zelena i crna narukvica sa srebrnim lokotom tu su da podignu svijest i skupe sredstva za kampanju #MAKEAPROMISE.

image
Louis Vuitton
PRESS FOTO

Šarmantni lokot izrađen je od recikliranog srebra, dok je sama narukvica u potpunosti od organskog pamuka.

Uz narukvice koje pristaju baš uz sve, tu je i medvjedić Doudou Louis koji je također proizveden od organskog pamuka te posut cvjetnim dezenom.

image
Louis Vuitton medvjedić u cvjetnom izdanju
PRESS FOTO

Oni koji kupe narukvice ili medvjedića, svojom kupnjom pomoći će djeci u nerazvijenim zemljama kojima je potrebna hrana, voda, edukacija i zdravstvena pomoć.

Cijena jedne narukvice je 465 dolara, a medvjedića "okupanog cvijećem" 955 dolara. Od svake prodaje, Louis Vuitton uplatit će 100 dolara na račun UNICEF-a.

image
Louis Vuitton crna narukvica s lokotom
PRESS FOTO
Linker
28. rujan 2024 11:25