U centru kampanje nazvane "Wallflower" je pomalo sramežljiva, introvertirana, ali nadasve zanimljiva žena. Naziv je potekao od termina koji se kosristi za povučene osobe koje nisu pretjerano sklone samopromociji, ali upravo nas te karakteristike potiču da ih bolje upoznamo - baš poput nove kolekcije Ivana Alduka.
- Svaka nova kolekcija, nova kampanja ili sličan kreativni projekt iz mene izvlače najbolje od dizajnera koji uvijek želi predstaviti nešto novo i originalno, ali i nastaviti graditi jednu lijepu modnu priču i karijeru započetu prije skoro deset godina. Estetika i imidž mog brenda je ono što me čini sretnim, ali i odgovornim prema klijenticama te zahtjevnim prema suradnicima jer uvijek želim bolje, posebnije, drukčije... Mislim da je ova kampanja divan primjer tog stvaranja jer je svježa, drukčija i nimalo Alduk, a opet toliko jako Alduk. Cijeli tim je doista napravio izvrstan posao na kolekciji i novoj kampanji i na tome sam im jako zahvalan - izjavio je dizajner čiji modeli, pogotovo kada su vjenčanice u pitanju, već godinama oduševljavaju domaće zaljubljenice u modu, baš kao i njegove inovativne kampanje.