O crvenoj kao hit boji blagdanskih kolekcija i drugim novitetima iz svijeta mode, ljepote, uređenja interijera i gastro scene, doznajte u novom broju Glorije IN koja je na kioscima u subotu, 20. prosinca, u paketu s Jutarnjim listom
Crvena boja oduvijek je bila više od nijanse - ona je stav, energija i obećanje. U blagdanskoj sezoni, kada se svjetla reflektiraju u izlozima, a kalendar se puni večerama, slavljima i tihim ritualima, crvena dolazi na svoje veliko modno finale. Ovogodišnje kolekcije slave njezinu transformativnu moć: od duboke bordo, preko vatrene karmin crvene, do nježnih tonova maka koji se suptilno poigravaju svjetlom.
Dizajneri je ne koriste kao akcent, već na nju gledaju kao na glavnu junakinju blagdanskih kolekcija. Haljine klize niz siluetu poput tekućeg baršuna, krojevi su precizni, a teksture raskošne - svila, saten i vuna spajaju se u savršenom balansu senzualnosti i elegancije. Crvena u blagdanskim kolekcijama je samouvjerena i moćna, a opet topla i prisna. To je boja večeri provedenih uz svijeće, zdravica koje traju malo dulje i pogleda koji ostaju zapamćeni.
U modnom kontekstu blagdana, crvena postaje simbol nove energije i optimizma. Nosimo je uz zlatni nakit, klasične crne cipele ili minimalističke dodatke, dopuštajući joj da govori sama za sebe. Ona priziva tradiciju, ali ju interpretira suvremeno - stvoreno za žene koje razumiju moć stila i znaju da prava elegancija nikada ne traži dopuštenje.
Ove sezone, crvena nije samo boja. Ona je osjećaj. I savršena modna čestitka za kraj godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....