Šime Eškinja
pariške kronike

Nova kolekcija Hippy Gardena nema rok trajanja

Kronike, u ovom slučaju one pariške, nastale su pod kreativnim vodstvom fotografa Šime Eškinje, u najromantičnijem gradu na svijetu.

Hrvatski modni brend Hippy Garden za nadolazeće je proljeće pripremio kolekciju pod nazivom "Chronicles" .

Ženstvenom kolekcijom dominiraju geometrijski motivi u kontrastnim tonovima te obiluje odjevnim komadima primjenjivim za svakodnevno odijevanje te upečatljivim večernjim izdanjima.

Kako doznajemo, Đurđica Vorkapić, glavna dizajnerica, inspiraciju je crpila iz retro grafičkih oblika šezdesetih godina, a monotoniju tamnih tonova rabila je nizom romantičnih silueta.

Šime Eškinja

Naime, kolekcija, prema prepoznatljivom potpisu brenda, odlično ujedinjuje ženstvenost i pronicljivost novog vremena. Kombinacije svilenih i viskoznih materijala dugih večernjih haljina i kratkih plisiranih haljinica u toplim nijansama popularne millennial pink do masivnih kaputa i bomber jakni u varijacijama autorskog printa i boja jasno zadovoljavaju potrebe tržište i, najbitnije, postaje oglednom kolekcijom koja nema roka trajanja.

Kako kaže dizajnerica: "Svaki print koji izlazi iz naše radione originalan je i svojstven baš toj kolekciji što znači kako ga ne ponavljamo s budućim kolekcijama. Vjerujemo u jednostavnost i prije svega unikatnost stila, stoga svojim kreacijama ne zagovaram trendovsko ponašanje i masovnu uniformiranost!"

Šime Eškinja

Kronike, u ovom slučaju one pariške, nastale su pod kreativnim vodstvom fotografa Šime Eškinje, u najromantičnijem gradu na svijetu.

Glavno lice kampanje je model Jelena Pejković, a za njen look zaslužni su Dario Šuta i Anne Charlotte. Osim fotografija, snimljen je i dinamičan video kroz razna kultna mjesta grada, a snimio ga je i uredio pariški studio Goncourt s asistenticom Duškom Durie.

Šime Eškinja

Za drugi dio vizuala, nastalih u industrijskim prostorijama brenda, s modelima hrvatske agencije Relatum, kreativno vodstvo u cijelosti preuzela je Matea Rozina Nikšić, te sjajno ujedinila kolekciju u zaokruženu cjelinu igrajući se ponovno sve popularnijim polaroidima kao omiljenom formom generacije X .

Šime Eškinja

Linker
19. travanj 2024 11:14