Vizionarski SUV za novo doba spaja avangardni dizajn, naprednu tehnologiju i ekološku osviještenost
Vrhunska oprema, suvremeni dizajn koji osvaja, mala potrošnja...puno je aduta koji Toyotu C-HR izdvajaju na tržištu. Zahvaljujući naprednom plug-in hibridnom sustavu Toyota C-HR omogućuje vožnju na struju do čak 66 km: to znači da većinu svojih dnevnih vožnji možete obaviti potpuno električno - bez emisija, buke i troškova goriva, a kada se ukaže potreba za duljom vožnjom, snažni 2.0-litreni hibridni sustav preuzima stvar, pružajući optimalnu ravnotežu snage i učinkovitosti. S ukupnih 223 KS, pruža dinamičnu vožnju kakvu rijetko viđamo u svijetu ekoloških automobila.
NISKA POTROŠNJA I IZVANREDNA UČINKOVITOST
Toyota C-HR PHEV osmišljen je kako bi omogućio minimalnu potrošnju goriva uz maksimalne performanse. U usporedbi s klasičnim benzinskim modelima, koji troše oko 6 l/100 km, C-HR Plug-in Hybrid se može pohvaliti prosječnom potrošnjom od samo 0,9 l/100 km. Osim toga, inteligentni sustav regenerativnog kočenja puni bateriju tijekom vožnje, produžujući domet na struju i dodatno smanjujući potrebu za punjenjem.
DIZAJN KOJI OSTAVLJA BEZ DAHA
Već na prvi pogled, oduševljava futurističkim, sportskim izgledom: oštre linije, agresivna prednja maska i dvobojna karoserija osiguravaju da ovaj SUV nikada ne prolazi nezapaženo. Njegova skulpturalna silueta čini ga jednim od najupečatljivijih modela u klasi, a jednako je atraktivna i unutrašnjost koja odiše modernim luksuzom. Ambijentalno osvjetljenje, kvalitetni materijali i ergonomska sjedala s grijanjem osiguravaju vrhunsku udobnost. Sada je pravi trenutak da isprobate Toyotu C-HR Plug-in Hybrid. Toyota Hrvatska nudi ekskluzivan popust od 2.750 eura na model C-HR C-LUB 2.0 PHEV, uz dodatne pogodnosti financiranja i mogućnost zamjene starog vozila za novo.
NOVA HIGH HERO VERZIJA
Za 2025. godinu Toyota C-HR ostavlja još snažniji dojam s novom High Hero verzijom, koja zamjenjuje dosadašnju Premiere Edition. Ova verzija donosi odvažne stilske nadogradnje, ističući vrhunski dizajn i opremu, inspirirane DNK-om druge generacije Toyota C-HR kao "konceptnog automobila za cestu". U High Hero izvedbi, prepoznatljiv izgled Toyota C-HR dodatno je naglašen upečatljivom dvobojnom karoserijom, koja stvara elegantan dojam nižeg krova zahvaljujući izraženom crnom elementu na bočnim pragovima i krovu. Okvir prednje rešetke sada je u boji karoserije, kao i donji rub stražnjeg branika, dok novi 19-inčni mat sivi naplatci zaokružuju profinjeni i suvremeni vanjski izgled. Nova boja Metal Oxide dostupna je za High Hero verziju te donosi suptilnu promjenu nijanse, naglašavajući dinamične karakterne linije prepoznatljive coupe siluete. Sofisticirana osvježenja nastavljaju se i u unutrašnjosti: prednja sjedala presvučena su kombinacijom sintetičke kože i antilopa u bordo boji, ukrašenoj višebojnim prošivima. Ručica mjenjača Liquid Black, kao i ukrasni detalji na vratima i središnjoj konzoli, dodaju dinamičan završni dodir, dok premium obloge vrata od sintetičkog antilopa podižu osjećaj luksuza. High Hero unutrašnjost pruža prozračan osjećaj zahvaljujući panoramskom krovu koji koristi tehnologiju za zadržavanje topline te sprječavanje pregrijavanja. Interijer nudi i ambijentalnu rasvjetu s 64 boje, koja pridonosi ugodnoj atmosferi i dodatnoj sigurnosti kroz vizualna upozorenja, dok nanoeX™ tehnologija poboljšava kvalitetu zraka.
GR SPORT HERO
Unutar ponude Toyota C-HR modela, GR SPORT Premiere Edition sada dobiva novu identitet kao GR SPORT Hero, zadržavajući elemente inspirirane motosportom. Uključuje FSC tehnologiju amortizera za optimalno upravljanje prilagođeno uvjetima na cesti, dok dinamički prigušivač na prednjem ovjesu smanjuje buku i vibracije. Impresivni 20-inčni kotači i upečatljiva bi-tone+ shema boja nadopunjuju prepoznatljive detalje poput G mrežaste rešetke i sportskih sjedala s utisnutim logotipom. Unutrašnjost sadrži Liquid Black ukrase na središnjoj konzoli, dok su head-up zaslon i premium JBL audio sustav dio standardne opreme.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria x Toyota
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....