Anti-ageing je stvar prošlosti, longevity je došao

 PR
Budućnost je stigla

Zašto anti-age više uopće nije važan? I evo što dolazi na njegovo mjesto

Umjesto borbe protiv vremena, dolazi nova filozofija: dugovječnost (longevity), a besmisleni pokušaji vraćanja kazaljki unatrag zamijenjeni su fokusom na prevenciju, dugoročno zdravlje, energiju, mentalnu jasnoću i vitalnost – uz pomoć tehnoloških i znanstvenih inovacija.

Umjesto borbe protiv vremena, dolazi nova filozofija: dugovječnost (longevity), a besmisleni pokušaji vraćanja kazaljki unatrag zamijenjeni su fokusom na prevenciju, dugoročno zdravlje, energiju, mentalnu jasnoću i vitalnost – uz pomoć tehnoloških i znanstvenih inovacija.

Kada govorimo o dugovječnosti, razgovor se desetljećima vodi kroz prizmu "anti-ageinga" – a budimo iskreni, taj izraz djeluje prilično ograničavajuće, zar ne? Ljudi ne žele zaustaviti vrijeme - uostalom, to je nemoguće - već žele što kvalitetnije i ljepše živjeti usprkos protoku vremena. Ne trebamo se pretvarati da smo u dvadesetima kada smo u četrdesetima, ali možemo proaktivno utjecati na način na koji starimo i baš zato bi izraz koji podrazumijeva zaustavljanje vremena trebao napokon nestati iz naših vokabulara.

Anti-age odlazi sa scene, ali čime ga zamijeniti? Poslužimo se kraljevskom analogijom: „Anti-age je mrtav, živio longevity!”.

A ako se pitate što je longevity, u doslovnom prijevodu to je dugovječnost, a u praksi maksimiziranje vlastitog potencijala da živimo zdravije i osjećamo se što bolje - što dulje. Riječ je o jednostavnim, konkretnim koracima poput zdrave prehrane, osiguravanju dovoljno sna ili redovitoj tjelovježbi koje svi možemo poduzeti već danas, ali nema sumnje da najnovije znanstvene metode i tehnologije longevity igru podižu na sasvim novu, još nedavno teško zamislivu razinu.

Živjeti dulje i bolje - uz pomoć znanosti

Uzmimo samo kao primjer ekscentričnog tech mogula Bryana Johnsona – možda vam je poznat iz Netflixova dokumentarca „Nemoj umrijeti: Čovjek koji želi živjeti zauvijek”. Johnson je sam svoj ‘zamorac‘ – plaća milijune cijelom znanstvenom timu kako bi živio što dulje i kako bi njegov organizam bio u top-formi, a njegovi biomarkeri pokazuju, kaže, iznimne rezultate.

Da nam znanost itekako može pridonijeti da dulje i kvalitetnije živimo, tvrdi i akademska zvijezda, harvardski doktor David Sinclair koji u svojim istraživanjima polazi od epigenetike – grane znanosti koja proučava kako način na koji naši geni "rade" može biti promijenjen utjecajem okoline, načina života i starenja, a da se pritom ne mijenja sam genetski kod. Pojednostavljeno – nešto je zapisano u našim genima, ali većinu toga možemo sami i uz pomoć znanosti promijeniti, prije svega, način na koji starimo.

image

L‘Oreal je predstavio svoje inovacije na VivaTechu 2025.

FREDERIQUE TOULET

Dok znanost o dugovječnosti svakodnevno napreduje, beauty industrija ne stoji po strani. Tako, primjerice, L’Oréal ulaže milijarde u razvoj tehnologija koje ne obećavaju vječnost, nego personaliziranu njegu, utemeljenu na stvarnim potrebama svake osobe.

Ono što je nekad bila kozmetika, danas je Beauty Tech – spoj znanosti, podataka, umjetne inteligencije i inovativnih uređaja koji omogućuju da iz udobnosti vlastite kupaonice postignemo rezultate kakve smo donedavno tražili isključivo u salonima ili dermatološkim klinikama – ili ih nismo mogli ni zamisliti.

Personalizacija, personalizacija, personalizacija

L’Oréal već godinama ulaže u digitalnu transformaciju i danas raspolaže s impresivnom bazom podataka o kosi, koži i navikama korisnika – većom čak i od nekih tehnoloških divova. Upravo zahvaljujući tim informacijama razvijaju proizvode i uređaje koji ne samo da štede vrijeme, nego dugoročno pomažu koži, kosi i organizmu da bolje funkcioniraju – i izgledaju.

image

Što se tiče beauty techa, budućnost je već počela

FREDERIQUE TOULET

Na nedavno održanom VivaTechu 2025., predstavio je inovacije koje potvrđuju da je budućnost ljepote personalizirana, dostupna i održiva. Primjerice, sušilo za kosu AirLight Pro koristi infracrveno svjetlo za brže sušenje i manji gubitak hidratacije, dok Beauty Genius, virtualni AI asistent, može predložiti idealnu rutinu njege kože u nekoliko klikova, bez odlaska dermatologu.

image

L‘Oréal Paris lansira Beauty Genius – osobnog asistenta za ljepotu pokretanog generativnom umjetnom inteligencijom, koji će biti dostupan 24/7 u svakom korisniku

PR

Inkluzivnost je za ovu kompaniju izuzetno važna, a dokazuje li to nešto bolje od HAPTA-e, pametnog aplikatora šminke osmišljenog za osobe s ograničenom pokretljivošću ruku, koji precizno nanosi proizvode i time čini ljepotu dostupnijom svima?!

Nije onda čudo da je na istoj konferenciji L’Oréal Grupa zahvaljujući kontinuiranim ulaganjima u znanost, istraživanje i razvoj proglašena najinovativnijom tvrtkom u Europi prema prvom ikad objavljenom popisu 300 najprogresivnijih europskih kompanija koji je sastavio magazin Fortune u suradnji s tvrtkom za obradu podataka Statista. L‘Orealov pristup temeljen na znanosti razlog je i zbog kojeg se našao na prestižnoj listi „TIME100 najutjecajnijih kompanija 2025.“.

Beauty Tech u službi longevityja

Zahvaljujući svojoj golemoj bazi podataka, ova kompanija zna da je srž longevityja u personalizaciji, jer se čak 73 posto potrošača osjeća preplavljeno količinom proizvoda – ali želi manje, točnije i bolje prilagođene izbore pa tako već sada skoro dvije milijarde L’Oréal proizvoda sadrži QR kodove putem kojih korisnici dobivaju personalizirane preporuke i sve informacije o proizvodima.

image

Alat Spotscan+ brenda La Roche Posay u samo tri koraka pruža personaliziranu analizu kože i rutinu

PR

Dakle, ono što ovu novu eru ljepote čini posebno važnom za ljude koji razmišljaju dugoročno jest pomak od površnog anti-age pristupa prema održivoj, pametnoj njezi koja se temelji na stvarnim potrebama osobe, a ne kalupima.

image

Lancomeov Rénérgie Nano-Resurfacer 400 booster je uređaj za njegu kože nove generacije za kućnu upotrebu, inspiriran profesionalnim tretmanima mikroiglicama

PR

Beauty Tech u službi longevityja znači: više kontrole, bolje informacije, manje stresa – i više onoga što stvarno želimo od rutine njege: učinkovitost, jednostavnost i osjećaj zadovoljstva u vlastitoj koži. U vremenu kad je sve više izbora, nije bitan još jedan novi serum na kuponskoj polici, već personalizirana podrška – ona koja razumije gdje se trenutačno nalazimo i kamo želimo ići.


Sadržaj nastao u suradnji Gloria x L‘Oreal

25. studeni 2025 12:49