Jedna naizgled banalna, ali nekada toliko važna promjena kojom mnoge žene indirektno pokazuju da su spremne za novu stranicu u životu jest nova frizura. Kosa u ženinom životu ne predstavlja samo ukras na glavi već u sebi nosi mnoge bitke, odluke, previranja, uspjehe i tajne, za neke je zaštitni znak, za neke statusni simbol.
Zbog svega toga važno ju je redovito njegovati, kako kod kuće, tako i odlaskom kod frizera. Odabir kvalitetnog frizerskog salona može trajati godinama, a kada ga pronađemo, teško se od njega odvajamo. Jedan od salona u koji se klijenti i klijentice uvijek iznova vraćaju jest Dessange koji djeluje već 24 godine.
Prvi Dessange salon otvoren je 1995. godine i od tad je postao omiljeno mjesto za opuštanje mnogih dama pa i onih iz javnog života poput pjevačice Semente Rajhard i modna i lifestyle blogerice Ljupke Tanevske.
Salon je otvoren na inicijativu Estetic Uveme, vodeće, najveće i najstarije frizerske kuće u to vrijeme, koja je uvidjela potrebu za pokretanjem frizerskog salona visoke mode, odnosno mjesta koje će svojim klijenticama ponuditi nove okvire i srušiti tadašnje granice poimanja frizerstva.
Jedan od razloga što je omiljen među trendsetericama jest profesionalan pristup Dessange stilista prema klijentima. Kroz Dessange salone svakodnevno prolazi 60.000 žena koje stilistima i koloristima ukazuju svoje povjerenje, a oni dva puta godišnje prolaze edukacije od strane edukatora Dessangeove škole u Parizu kako bi usavršili nove frizerske tehnike i vještine.
Dessange svake godine kreira nove trendove te ih predstavlja kroz dvije kolekcije godišnje - proljeće/ljeto te jesen/zima. Najveći trendovi predstavljaju se u jesen kroz vlastiti "Show prestige", na kojem pokazuje svu svoju stilsku i kolorističku raskoš.
U Dessange salonima posebno se pazi na higijenu; cjelokupni profesionalni pribor steriliziran je pred svakim klijentom, a individualni ogrtači, četke, češljevi, zasebno su očišćeni i upakirani u najlon. Također, nakon svakog klijenta dezinficira se mjesto pranja kose, a na visokoj razini je i urednost i čistoća zaposlenika. Osim toga, Dessange nudi i "shampoo bar", jedinstvenu zamisao koja donosi šampone i tretmane za kosu do radnog mjesta s naglaskom na opuštajuća masažu vlasišta.
Što se tiče samih proizvoda, klijenti Dessange salona dobivaju samo najbolje poput luksuzne njege kose vrhunskim proizvodima poput onima brenda Phytodess, proizvoda kuće Dessange i Kerastase proizvodima. Jedan od najnovijih je Kerastase "K Water", bistra tekućina koja kombinacijom glikola, njegujućih agensa i hidroliziranih proteina u dodiru s vodom čini kosu izrazito mekom, sjajnom i elastičnom. Dessange tim predstavio je koncept njege ovim proizvodom na ambasadoricama Sementi Rajhard i Ljupki Tanevskoj.
Kroz savjetovanje s klijentom, brižan timski rad stručnjaka – stilista i kolorista, u Dessange salonima osjećat ćete se poput kraljice i ugodno iskoristiti tih par sati koje ste posvetili samo sebi.