Redken promo

Večer za pamćenje i duh New Yorka u Zagrebu – Redken experience

Bogata povijest koja i dan danas kreira trendove, preplavila je zagrebačku Tvornicu Kulture za događaj za koji se tražila karta više

Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga. Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan, servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati. Kada je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.

image
Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair)
Promo

image
Mario Vidaček (VIDA hairdressing)
Promo

image
Marko Dubovečak (Aesthete)
Promo

image
Marko Listeš Marin (Living Room)
Promo

Davne 1960., nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika. Glavna osnivačica – Paula Kent, revolucionirala je profesionalnu industriju njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i prije svega njezina osobnost, pomogli su brendu da postane ono što je danas. U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.

Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta - Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih.

image
Ivana Mijatović. Renata Novak, Andrea Tunjić, Sandra Jelavić
Promo

image
Marko Listeš Marin (Living Room)
Promo

Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima. Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.

image
Marko Listeš Marin (Living Room)
Promo

image
Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair)
Promo

image
Mario Vidaček (VIDA hairdressing)
Promo

Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco's Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.

image
Marko Matijević (Marco's Barbershop)
Promo

image
Marko Dubovečak
Promo

image
Nikola Podgajski (MIČ styling)
Promo

1971., Redken je po prvi puta salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog, održan je 1974. godine. Sve su to dokazi koji govore i idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu. Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.

Linker
27. rujan 2021 19:53