Brankica Borović, brend Viktoria

 FOTOGRAFIJE: SPAR

Znate li koji je iznimno vrijedan sastojak kreme za lice i gela za tuširanje brenda Viktoria?

Nakon što je prošla cijeli svijet i okušala se u različitim profesionalnim ulogama, Brankica Borović je svoju poduzetničku priču započela preseljenjem u malo mjesto u Dalmatinskoj zagori, Radučić. S obitelji je ondje krenula s uzgojem ekološkog smilja, a potom se posvetila radu na vlastitoj farmi magaraca i pokrenula brend prirodne kozmetike Viktoria.

Krema za lice i gel za tuširanje u čijoj se bazi nalazi 100 posto domaće magareće mlijeko iz vlastitog uzgoja proizvodi su s potpisom brenda Viktoria koji bi, ako je vjerovati poznatoj priči da se kupala u kupkama od ovog mlijeka, oduševili i Kleopatru. Krema za lice nježne je i glatke teksture, citrusnog mirisa pomiješanog sa cvijećem smilja. Zahvaljujući aloe veri, shea maslacu i maslinovom ulju, ova krema hidrira, hrani i osvježava kožu, a istovremeno se brzo upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje s nježnim mirisom gardenije i šumskog voća regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom, a može se koristiti i za pranje kose. Proizvodi su dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.

Ono što ovaj brend, između ostalog, čini posebnim je kreiranje kozmetičkih preparata unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. U njihovoj proizvodnji ključna je sljedivost, važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda za zdravlje i okoliš.

Priliku za upoznavanje tržišta na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršavanje svog procesa proizvodnje Brankica je pronašla u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Uz stručni tim kompanije SPAR Hrvatska prikupila je potrebnu dokumentaciju za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda. Time je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca i SPAR je od nje naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.

Viktoria kozmetiku moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj preostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.

Linker
02. prosinac 2021 03:51