Jesu li pretjerale?

Heidi i Leni Klum izazvale oštre kritike na društvenim mrežama

Zajednička kampanja majke i kćeri podijelila javnost, no nisu svi komentari tako negativni.

Zbog reklamnih fotografija Heidi Klum i njezine osamnaestogodišnje kćerke Leni u novoj liniji rublja, ‘zapalile‘ su se društvene mreže. Roditelji, njihova djeca (tinejdžeri), rodbina i stručnjaci koji rado dijele savjete kako odgajati djecu - svi imaju mišljenje o tome je li prikladno da tako mlada djevojka, pa makar bila manekenka u usponu, pozira s majkom u grudnjaku i gaćicama?

Diskusije su žučne, a njemačkom top modelu nije jasno što se zbilo jer je u dugoj karijeri odradila puno takvih snimanja. S druge strane, Leni Klum već dvije godine (pod majčinim nadzorom) gradi karijeru u modnom businessu i ovo joj je prva kampanja za rublje, piše Fox News.

Snimila ju je s majkom jer ju Heidi, vjerojatno, ne bi pustila samu na takvo snimanje.

Evo o čemu se radi. Majka i kći poziraju u crno-bijelom rublju te u štiklama, što je na takvim snimanjima uobičajeno. A reklamna poruka talijanskog brenda glasi: "Poput majke i kćeri. Svaka žena ima posebno mjesto u srcu za svoje omiljeno donje rublje". Slavna manekenka podijelila je na svom Instagram profilu video i fotografije sa seta, a onda su je zasuli negativni komentari.

Neki pratitelji pokazuju i razumijevanje za Heidi: "To je vrlo elegantan oglas. Možda biste trebali razmisliti o činjenici da nije svako tijelo žene koje vidite u donjem rublju namijenjeno seksu? Hej, grudnjaci i gaćice su običan odjevni predmet."

Linker
14. travanj 2024 11:28