poduzetna manekenka

Megauspješna, a nema ni 30 godina: Kendall Jenner osvanula je na naslovnici Forbesa

Nakon što su sestre Kim Kardashian i Kylie Jenner već imale svoje mjesto na prvoj stranici prestižnog magazina, sada je priliku dobila i manekenka i to zahvaljujući uspjehu njezinog brenda tequile.

Poznata poduzetnica i manekenka Kendall Jenner nalazi se na posebnoj naslovnici magazina Forbes u kojoj predstavljaju 30 najuspješnijih osoba ispod 30 godina (30 under 30). 28-godišnjakinja se osim manekenstva još od 2021. bavi vlastitim brendom tequile, pa se sada njezino bogatstvo procjenjuje na 60 milijuna dolara.

U intervjuu je Kendall objasnila kako je vrlo oprezna kada su poslovne odluke u pitanju. "Ne želim raditi ništa što se ne slaže s mojim moralnim vrijednostima, ali i osjećajima", ispričala je poduzetnica kojoj je majka Kris još uvijek menadžerica, barem kada su modni poslovi u pitanju. "Bude zanimljivih trenutaka u našem odnosu nekad se i posvađamo oko nečeg, a onda me odjednom samo pita kako mi je prošao dan jer je ona ipak moja mama", ispričala je članica klana Kardashian - Jenner.

No, njezino pojavljivanje ni ovaj put čini se neće proći bez kontroverza. Naime, već se našla na udaru kritika na društvenim mrežama. Većina smatra kako nije u redu da netko tko već ima bogatu obitelj dobije mjesto na coveru.

"Treba napraviti peticiju za Forbes da napravi samo listu za nepo djecu. Oni nisu ništa novo napravili već njihovi roditelji", samo je jedan od komentara. Ipak bilo je onih koji su stali u obranu uspješne poduzetnice. "Vi ih jednostavno mrzite. U svijetu ima toliko bogate, privilegirane djece koja ništa ne radi. Potpuno podržavam mlade žene koje žele razvijati svoj posao", smatra drugi komentator.. Naslovnice prestižnog magazina već su ranije krasile njezine sestre. 2016. godine Forbes je Kim Kardashian nazvao "mobilnim mogulom" zbog 45 milijuna dolara koje je te godine zaradila izbacivši aplikaciju Kim Kardashian: Hollywood.

Kendallina mlađa sestra, Kylie Jenner tu čast je dobila 2018. godine i to jer je jer je njezin kozmetički brend Kylie Cosmetics ostvario profit od milijardu dolara. Naslovnica s Kylie također je imala veliku osudu javnosti, a sve zbog naslova - "self-made". Korisnici društvenih mreža su tada komentirali da pojam "self-made" znači da je osoba uspjela bez ičije pomoć, a to za Kylie ne vrijedi jer je već imala popularnost, ali i bogate sestre.

Linker
05. ožujak 2024 11:31