Gwyneth Paltrow spaja unosno i korisno

 IMAGE PRESS AGENCY/NURPHOTO/SHUTTERSTOCK
PROMOCIJA

Pristup vrijedan milijune: Zašto Gwyneth sve svoje proizvode predstavlja - razodjevena

Odvažnim istupima na društvenim mrežama glumica promovira nesputan odnos prema golotinji i spretno reklamira Goopove proizvode.

Odvažnim istupima na društvenim mrežama glumica promovira nesputan odnos prema golotinji i spretno reklamira Goopove proizvode.

Radilo se o trapericama, losionima za tijelo, maskama za lice, nakitu ili mirisnim svijećama, Gwyneth Paltrow često se hvali nesputanim odnosom prema svom tijelu u kombinaciji s novim proizvodima svog lifestyle brenda Goop - i čini se da joj se takav pristup isplatio jer brend osnovan 2008. danas vrijedi oko 200 milijuna funti. Nedavno je, po isprobanom receptu, pozirala pokraj bazena u toplesu, a u prvom planu su traperice komotnog kroja od 143 funte koje su novitet u ponudi. Pomno osmišljene reklame u kojima je ona glavna zvijezda, i to većinom barem djelomično obnažena, dosad su joj se pokazale pravim pristupom. Svima znana svijeća s mirisom vagine i danas slovi za prvu asocijaciju na Goop, no ponuda je mnogo šira od toga - od detoksa u sauni i luksuznih krstarenja do miomirisnih maslaca za tijelo.

S takvim promocijskim pristupom Gwyneth je krenula 2019., kada je pozirala u toplesu u sauni, a uz fotografiju na Instagramu provukla dobrobiti zimskog resetiranja u sauni. Poruka je bila da njezine obožavateljice mogu uživati na isti način za samo sedam funti.

Kada je u rujnu 2021. slavila 49. rođendan, fotkala se naga, u kadi. Rođendanskim opuštanjem promovirala je ideju da bismo svi trebali odvojiti malo vremena za relaksirajuću kupku. Objavu je pratio emotikon mjeseca, nakon čega je lifestyle brend Goop počeo s promocijomu mnoštva proizvoda na bazi Mjeseca (koji se smatra drevnim simbolom ženske energije) i mjesečevih mijena. Nekoliko dana prije nego što je na Instagramu objavila fotografiju iz kade, objavljeno je da kreću Gwynethine osobne radionice ‘In Goop Health‘ - po cijeni od 800 funti.

Istog dana, glumica je lansirala "superprah za jačanje metabolizma" koji sadrži 7-Keto-Dhea ili oksigenirani metabolit. Radi se o dodatku prehrani namijenjenom jačanju imunološkog sistema i mršavljenju. A u luksuznoj Goop mješavini nalaze se još i bosiljak te cimet. "Volim ga uklopiti u svoj jutarnji smoothie - ima okus po čokoladi", napisala je u popratnoj objavi.

Odjevena u savršeno krojene tamne hlače i ništa drugo, u lipnju 2021. pokazala je svoju kolekciju nakita G Label.

Na rođendanskoj fotografiji za svoj 48. rođendan, pozirala je potpuno naga u zelenilu, poput nimfe iz starogrčke mitologije. Pritom je napisala: "Evo me u mom u rođendanskom ‘odijelu‘... Hvala vam svima puno na rođendanskim željama i hvala @goopu na nevjerojatnom, potpuno novom maslacu za tijelo.

Zlatni look Gwyneth Paltrow jedna je od najupečatljivijih promotivnih kampanja njenog brenda. Povodom svog 50. rođendana prošle godine objavila je svoju nagu fotografiju prekrivena zlatnom bojom, snimljenu na photo sessionu za Vogue. Što je njome htjela prodati? Ukratko, sve. Baš sve što se može naručiti putem Goopa jer je svaki svoj vješto osmišljen poslovni potez, pretvorila u zlato.

Linker
26. travanj 2024 20:42