Promo
U KINU EUROPA

Nova epizoda hit serije 'Zakon braće' premijerno prikazana u Zagrebu

Sinoć je premijerno prikazana nova epizoda legendarne serije “Zakon braće” u kinu Europa. Premijernu projekciju nisu propustili niti glumci Alan Katić, Anja Matković, Marija Škaričić te umjetnik Slaven Kosanović Lunar i Ida Prester.

Sudionici ekskluzivnog screeninga (samo 24 sata nakon američke premijere) imali su priliku ponovno vidjeti najpoznatiju braću s televizijskih ekrana - Michaela Scofielda i Lincolna Burrowsa koje će i u novim epizodama glumiti zvijezde Wentworth Miller i Dominic Purcell. Uz njih će se pojaviti i ostali originalni likovi koji su bili zaslužni za veliki uspjeh serije – Sara (Sarah Wayne Callies), T-Bag (Robert Knepper), C-Note (Rockmond Dunbar) i Sucre (Amaury Nolasco). Serija se počinje prikazivati od 6. travnja u 22:00 h na FOX kanalu u 9 novih nastavaka.

Ida Prester

Nove epizode "Zakona braće" snimane su u Maroku, a radnja se odvija 8 godina nakon navodne Michaelove smrti. Nakon što je bio dio najveće terorističke organizacije - ISIS, Michael odbija dalje surađivati s njima, te ga oni smjeste u zatvor u Jemenu. Lincoln i Sara otkrivaju kako je živ te dogovaraju plan i pripremaju tim koji će im pomoći u izvlačenju Michaela iz zatvora. T-Bag, C-Note i Sucre pristaju pomoći, no ovoga puta njihov je neprijatelj opasniji nego ijedan do sada.

Promo

Prva sezona "Zakona braće" osvojila je nagradu People’s Choice Awards za najbolju novu seriju, a osim toga osvojila je i brojne nominacije za ostale televizijske nagrade kao što su Zlatni globus, Emmy i Television Critics Association Awards. Osim glumačkih nagrada, uvodna glazba serije koju je napisao Ramin Djawadi, bila je također nominirana za nagradu Emmy 2006. godine. Seriju je kreirao američki scenarist i režiser Paul Scheuring koji je također radio i na petoj sezoni.

Promo

PRISON BREAK:  in PRISON BREAK premiering on FOX. Cr: FOX. © 2017 FOX Broadcasting Co.
FOX. © 2017 FOX Broadcasting Co.