Instagram
NOVA KOLUMNA PAULE ŠIK SIK

Što će ti išta kada ćeš novac zarađen na krivi način na kraju potrošiti na dobrog 'psihića'

U novoj kolumni se naša Paula osvrnula na paniku koja je zavladala među influencericama zbog najnovijeg poteza Instagrama i zaključila - da su neke stvari ipak važnije od lajka.

Like, share, subscribe.

Krenulo je. Nije invazija, nije smrtonosno (kako za koga), ali je stiglo i na naše prostore. Nakon Australije, Kanade, Japana, Brazila, Irske, Italije i Novog Zelanda, evo promjene i na našim prostorima. Sinoć sam scrollala Instagramom i zapazila prve promjene. Mislila sam da neće tako skoro do nas doći, ali očito jesu.

Lajkovi su UKINUTI. Naime, neću lagati, ja ih i dalje vidim, kod mene sve te promjene nekako dođu najkasnije, ali sam primijetila kako kolegice shareaju storyje da ne vide broj lajkova. Priča je pokrenuta ove godine tamo negdje početkom srpnja, a svega par mjeseci poslije je došla i “kod nas”. Ponovimo gradivo. Zašto? Kako? Koliko?

Instagram se u zadnje vrijeme bavi mentalnim zdravljem i kvalitetom prezentiranog sadržaja. Ideja o ukidanju lajkova rodila se kako bi se smanjila opterećenost brojkama, a pozornost usmjerila na iskrenost i autentičnost sadržaja. Cijela platforma je nekako otišla u krivom smjeru baš iz potrebe da se svidimo drugima (što je sadržaj savršeniji, odobravanje je veće, lajkovi rastu), a samim time je realnost pala u drugi plan.

Natjecanje “tko će biti ljepši, bolji, tanji” je definitivno prešla granicu, a kompleksi i uspoređivanje su od granice normale odavno pošli ća. Navodno je riječ o probnom testu za koji će se tek donijeti odluka hoće li zaživjeti, a reakcije su podijeljene. Prosurfala sam malo portale, pročitala izjave svojih kolegica i uglavnom ih ne brine brojka ispod objava. Dapače, podržavaju ovaj “test”.

Pričam o našem tržištu, iako mi iskustvo govori da nisu svi oduševljeni promjenom. Neke od kolegica su zabrinute za svoju egzistenciju, jer kao i one pa tako i ja, živimo od toga. U startu sam se “prepala” jer kako će klijent vidjeti koliko su moji ljudi aktivni i stvarni? Ali onda staneš, razmisliš i shvatiš da ta brojka ispod i nije toliko ključna.

Hajde da vas umirim, bar one koji su na aparatima zbog ovog nemilog događaja.

Klijent bira sadržaj, kreativnost, autentičnost i karmu, a ne brojku. Ima onih koji biraju brojku, ali ti su ionako osuđeni na “propast”. Ne nužno na ozbiljnu propast, ali pravi klijent bira osobu s kojom će surađivati prema karakteru i slaganju sa slikom brenda. Bira određenu ciljanu skupinu neovisno o tome koja je brojka na profilu ili ispod slike. Tako to rade i svjetski poznate kompanije. Nije važno dakle, koliko Te ljudi lajka i prati, nego koja je struktura tih ljudi.

A to pak ovisi o tome koliko ste svoje, autentične, posebne. Koliko iz vaših fotki i objava izvire vaša kreativnost, vaš karakter, vaša vjerodostojnost. O tome sam govorila u prijašnjim kolumnama, pa molim potražite ih ako su vam slučajno promakle.

Normabele spremite, sve je cool. Znam da je nekima od nas to posao, ali zdravlje naših glavica, a i naše virtualne “obitelji” (kako ju ja volim nazvati) je ipak nešto bitnije od same zarade.

Što će ti išta kada ćeš novac zarađen na krivi način - morati potrošiti nešto kasnije na dobrog “psihića”.

Let’s have some fun u ovom testnom periodu!

Pusa,

Paula

Linker
20. travanj 2024 05:50